MING91919 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
‵`♥♥*我會微笑!-]`眼淚不准掉°!♣'
 
 
我 的 資 料

暱稱: ღ-`Nicole=)`
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
 
 
 
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
 
 
 
 

 

 

2007 年 2 月 19 日  星期一   晴天
   
返鄉下

今日9點幾家姐就打黎叫我起身啦....汁野呀..

勁興奮呀..>"<..好快就過去葵涌搵佢啦..^^~

過到去佢屋企打日記...二家姐訓覺中...豬!!zz"

今日同咪Koey(蕊)一齊返呀...真係好呀...>"<..

佢勁開心呀..kaka~~家姐仲開心啦,,我幫佢睇女!!

12點幾搭車車出發啦...同Koey玩到成身熱到死..-0-

嘩~~跟住嘅過程就真係唔想提啦...真係勁辛苦..!!"

不過當家姐個fd黎接我地個陣就真係殊興奮...>"<..

佢仲好搞笑..kaka~~我知道自己個家鄉叫咩啦..^^"

以前我一直都唔知道係邊架...原來係係下家村呀..>"<

一返到去真係勁開心呀...個心跳到勁快..>"<..kaka~

見到表妹同表弟呀...好耐冇見過啦...開心死我啦,,,>"<

不過我尼個表姐真係冇鬼用...都係表妹同我講野先...

佢瘦咗好多呀...令女呀...表哥呢就唔係度...返工呀!!"

咁表弟呢...就變到勁高勁令仔啦...>"<..嘩嘩嘩~~

不過佢都唔講野嘅...但係好型呀...kaka~~~>"<

夜晚同佢地一齊食飯...好正呀...之後睇佢地玩煙花..

好令令呀..Koey掛住同隻9仔玩...隻9仔好聽話架~~

之後同表妹一齊去街度...買雪糕食..正呀'^^~好味!!

係街度d人係咁睇住我...真係無奈~~唔認得我呀..>"<

kaka~~不過我都唔係好記得d人..但係我記得間士多!!

再去買野攞返去俾佢地食...好開心呀..好快就要訓啦...

我同表妹一齊訓..家姐出咗去玩,,Koey跟亞爸訓...>"<

我今日真係開心到訓唔著呀...同時間我唸到一個人.....

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 18 日  星期日   晴天
   
新年快樂

今日訓到唔想起身...不過都係9點幾就要起..

因為家姐..姐夫..蕊蕊..黎食飯...正呀...^^

蕊蕊好令令..好型呀...>"<..點解 bb咁令..

之後同佢地一齊食飯...好開心呀...kaka~~

跟住仲收到兩封大利是...多謝家姐..姐夫..^^'

之後返工啦...遲大到...>"<..冇俾人鬧..好野!!"

不過今日Mandy好火呀...嚇死我啦..>"<..嗚嗚~~

好彩之後冇咪野炸...仲開心嘅係今日請到初三假呀!!'

因為家姐叫我聽日同佢返大陸呀...正呀...有得返啦~~

就放工之前又同Cindy..Kasa..Ivan..玩到傻...>"<..

到11點幾想走人...換衫衫...同Cindy媽傾咗d野..>"<

唉~~~好煩好煩好煩呀.................唔想咁呀..>"<..

今日呃咗波波...sorry呀...不過我都係唔想你擔心..=.='

 

-,-:   長 大`成熟*    不再幼稚.

 ··○°。上課時令到我發呆,,都是因為你˙﹢。◆

 !▩`記憶每天給你{留座},很傻麼?'

x'- 這個    過  路人. 好 像   不懂愛 *:::::` ...

♥什麼是 ---!愛` luv.

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 134 | »