今日9點幾家姐就打黎叫我起身啦....汁野呀..
勁興奮呀..>"<..好快就過去葵涌搵佢啦..^^~
過到去佢屋企打日記...二家姐訓覺中...豬!!zz"
今日同咪Koey(蕊)一齊返呀...真係好呀...>"<..
佢勁開心呀..kaka~~家姐仲開心啦,,我幫佢睇女!!
12點幾搭車車出發啦...同Koey玩到成身熱到死..-0-
嘩~~跟住嘅過程就真係唔想提啦...真係勁辛苦..!!"
不過當家姐個fd黎接我地個陣就真係殊興奮...>"<..
佢仲好搞笑..kaka~~我知道自己個家鄉叫咩啦..^^"
以前我一直都唔知道係邊架...原來係係下家村呀..>"<
一返到去真係勁開心呀...個心跳到勁快..>"<..kaka~
見到表妹同表弟呀...好耐冇見過啦...開心死我啦,,,>"<
不過我尼個表姐真係冇鬼用...都係表妹同我講野先...
佢瘦咗好多呀...令女呀...表哥呢就唔係度...返工呀!!"
咁表弟呢...就變到勁高勁令仔啦...>"<..嘩嘩嘩~~
不過佢都唔講野嘅...但係好型呀...kaka~~~>"<
夜晚同佢地一齊食飯...好正呀...之後睇佢地玩煙花..
好令令呀..Koey掛住同隻9仔玩...隻9仔好聽話架~~
之後同表妹一齊去街度...買雪糕食..正呀'^^~好味!!
係街度d人係咁睇住我...真係無奈~~唔認得我呀..>"<
kaka~~不過我都唔係好記得d人..但係我記得間士多!!
再去買野攞返去俾佢地食...好開心呀..好快就要訓啦...
我同表妹一齊訓..家姐出咗去玩,,Koey跟亞爸訓...>"<
我今日真係開心到訓唔著呀...同時間我唸到一個人.....