今日一起身...成身痛到死死下...慘慘!!
攪好哂D野之後啦啦聲出門口啦..就遲到!!
返到去又同菊仔..德德..高佬..幼字..一齊坐..
仲有好多呀...不過講唔哂...一開始就200..
唉~~跑第4...點解咁鍾意第4名家...無奈~~
之後就啦啦聲去跳遠...發覺自己廢咗好多...
雖然都係金牌...但係我一D都唔想要...唉~~
收到亞龍個信息...知道佢醒咗...就打俾佢...
好快我就同返班友仔吹水...德德好攪野呀>"<
不過成日煩住哂...菊仔就坐夠成日..悶唔悶呀?
高佬跳高跳到好攪笑呀,,,翔哥好勁呀,,,>"<..
好快我又要去社4x100...跑第五呀...廢!!"
RYAN好勁呀..跑得好快呀...好多牌呀..GOOD
同小雨..威威一齊去大家樂食飯...好多人>"<..
見到RYAN同佢講咗句...之後陪佢買野...
打返俾GARY...佢冇野都唔知野搵俾我做咪..-0-"
原來係牙明d野...唉~~我真係唔知道點做...
佢琴晚又同kenny佢地飲酒啦...唔想佢咁呀..
我根本就唔值得佢咁做...點解要我擔心你??"
打俾佢佢係fd屋企...話黎搵我..但我唔得閒..
講完我就打俾亞龍..佢又去咗長沙灣啦..
同佢傾到返運動埸...之後就係學會4x100啦..
我..娟娟..亞榮..翔哥..我地係風雅頌閱讀會!!
終於識驚啦...驚係我攪到輸..翔哥叫我跑快b..
同我講一定得...我地第2呀...好開心呀..>"<..
翔哥好快呀...唔該哂係呀...幫我追返咁多...
亞榮同娟娟都好勁呀...頒獎個陣好攪笑呀...
翔哥好多獎呀...好串呀...又有獎啦..激死..
不過真係好開心呀...第一次同翔哥一齊跑..
亞榮好攪笑呀...我同娟娟更加唔哂講..死黨!!
之後又去跑班際4x100...尾2..超樣衰...-0-
唉~~輸哂..好彩娟娟冇喊...下次再黎過..>"<
之後我就打俾亞龍...本身同佢講我d心情...
點知佢問咗我一樣...我好痛心嘅野...點解??
唔信我咪唔好信囉...點解又要咁對我呀??"
我真係好唔明呀..同小雨講咗好多野...
講哂我心唸嘅野...真係好辛苦..又俾RYAN知..
佢都同我講咗d野...同佢傾咗一陣...無奈~~
頒哂獎就放人啦...不過要同miss朱返學校...
練歌仔...我係第一個...其實好驚架,,扮冇野!!
好快就返屋企啦...玩電腦..睇野..打日記..>"<