今日好唔想返學呀..不過同亞爸亞媽亞哥佢地嘈..
好無奈咁去返學...遲到...唉~~俾人小..更無奈..
上到課堂個個望住我...冇理到...訓!訓!訓!
今日菊仔又病咗冇返啦...之後同亞雨講發咩事..
佢又同我講咗好多道理...唉~~我夠明白啦...
唉..英文堂同鄭sir嘈完..又同鴨咀嘈..收我手冊!!
真係激死我啦...好煩呀...功課又冇做到..煩死啦..
今日miss黃..話我係大喊十呀...真係應景呀.....
不過我依家都已經唔會成日喊...唔會再咁容易喊啦..
上設計堂好好玩呀..又同亞榮,德德,a信佢地吹水..
放咗學要搵杜sir呀...真係好無奈...1個鍾呀!!>"<..
之後返屋企換衫返工...返到去...唔想野講...悶悶!!
佢同我講對唔住...我都唔知點好...都唔係佢錯...
唉~~今日係咁做錯野...都唔知自己做咪..無奈..
放咗工..唸住走..牙明又過黎搵我...同我講咗d野..
之後同佢去坐咗陣...講返清楚我地d野...冇事囉..
佢仲送咗樣野俾我...好開心呀...多謝老公仔..^^'
跟住佢送咗我去搭車車返屋企...返屋企打俾佢...