琴晚冇返屋企訓...早上同小雨,,Ryan一齊返學..
今日上圖傳堂好開心呀...劉sir親自教我呀!!"
所以我識做呀...哈哈~~但係就俾小雨激死..
我同牙b係咁教佢...又唔聽人講..做錯哂-0-"
今日菊仔冇返呀...打俾佢又冇人聽..未起身..
一定病咗啦...我地同牙榮都好擔心呀..>"<..
上數學堂我冇訓教呀...仲識做d數呀..呵呵..
Fung Fung 讚我呀...好開心呀...kaka~~
不過今日返學好慘呀...衰人幼字成日同我嘈..
德德又要我俾糖糖佢食...牙榮又嘈住哂...唉!
死人龍哥又攞咗我d野...真係激死啦..>"<..
倫宗堂..我同小雨傾咗好多野呀...好胡塗...
今日我同小雨兩個食飯呀...好好味..好飽飽..
中文堂..MISS黃話唔準我訓教..不過好眼訓!!
兩堂中文之後我就閃人去合唱團...最遲係我!!
唱完歌..唸住返屋企...不過又發生咗少少野..
返到屋企...牙龍打黎...我都唔知聽唔聽好..
之後同牙龍傾咗兩句...好耐冇見啦...好無奈
夜晚我先過小雨度...同佢傾計..再過葵涌村..
家姐要我幫佢睇住個女女..去到Koey都訓啦..
幫佢拖地...之後睇我們這一家...好開心呀...
Terry打黎...同佢傾咗一個鍾到啦..好耐冇見!!
之後又睇法證先鋒...好好睇呀..不過驚驚地..
睇到兩點幾三點就去咗訓教啦...聽日返經濟..