今日一起身先知有好多人搵過我...不過我訓咗..
今日班主任病咗...梁sir睇住我地...真係勁搞笑..
佢係咁玩我地班d同學仔...我真係o晒嘴望住佢..
上英文堂又有外評d人黎睇啦...搞到亞sir勁緊張..
不過佢話好鍾意我地班...哈哈~~全班開心晒...
上電腦堂同亞雨坐...又同佢傾咗d野....煩煩煩!!!
今日又堂堂同龍哥嘈...仲有好多條pk...串我..>"<
唉~~真係無奈到爆...好樣衰呀...激死我啦..>"<..
同亞雨..菊仔..亞榮一齊係學校食飯...好慘慘呀...
冇得出去食...以為要練歌...點知miss都冇返..-0-"
上中文堂我又訓著咗啦...比miss叫醒咗...唔制呀..
最後一堂商業...冇做功課...miss(陳玲)過黎教我..
哈哈~~識做啦...好野呀...放學好快就返屋企啦...
同牙明傾電話...睇我們這一家...好開心呀..kaka~~
今日開始我唔再係羽毛球校隊"..不過都冇所謂啦...
`![﹡愛是什麼,`'}|*為什麼會有感覺:♥=*
,,-°|![`'×讓 我 大聲 說 句`;.*;`' 我 愛你<3'`;
×°`;'-不 開 心 沒 有 罪*'`;|】
♣-;!|;`笑 也 沒有 錯 `';*=]
【| || | * ;心 疼的 味道 還 會 在嗎 -`'◈°