MING91919 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
‵`♥♥*我會微笑!-]`眼淚不准掉°!♣'
 
 
我 的 資 料

暱稱: ღ-`Nicole=)`
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
 
 
 
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
 
 
 
 

 

 

2007 年 2 月 8 日  星期四   晴天
   
反省

今日要返學校跑步呀~~不過我遲到呀...>"<

我都唔想架~~遲咗幾個字亞sir都係要我跑出去..

好彩係學校關門之前返到...如果唔係就樣衰啦~~>"<

跑完搞到我好熱呀...琴日練完舞都已經成身痛架啦...

今日仲慘呀...嗚嗚~~>"<..行樓梯真係痛到我死呀....

今個月有6個同學仔生日呀...生日快樂!!>"<..哈哈

佢地係--高佬..忌廉..波波..德德..亞娟..fish瑜....^^"

咁多位生日快樂...心想事成呀....最重要係`身體健康!!

上英文堂聽咗好多唔應該聽嘅野呀...好無奈~~=.="

今日冇交英作俾鄭sir佢話星期三要留堂呀...激死-.-

今日上電腦堂...個個又係度玩玩玩~~~kaka~~正呀!!

我仲同波波好返啦~~~之前我嬲咗佢...因為佢衰...>"<

本身唸住以後都唔鬼理佢~~不過依家算啦~~哼.....

但係佢以後病咗我唔會再理佢架啦...所以唔好病呀!!"

今日上其他堂都係咁上下啦~~不過放學去週會就好大鍋..

唉~~今年我地學校d校風好衰呀...個個俾人鬧到冇野講..

肥譚仲好似想喊咁...我望住佢真係無奈到爆.....唉~~~-

放咗之後我都冇心情去跳舞啦....不過嚴姑唔俾我走...>"<

無無聊聊咁又過咗佢囉~~~唉~~之後就返屋企啦...-.-

 

●○`原 來 朋 友 比 戀 人 更 高 分,:|*

                                      4  EVER       FD=]

*||[▋同學☆+__"希望你會珍惜大家相處既時間..°*++

◆但 求 [ 自 己 ] `,,快 樂 要 緊 !\*'

●﹋ ╳ 從來未試過為一個人咁擔心....你係第一個*°﹏×

﹉*|﹏ 守 在 你 身 邊 °|],, 看 你 每 一 個 笑 臉 /\``*"◆

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天
   
又痛又凍

今日一早就要人起身返學~~好凍呀...

人地又眼訓喎...好慘架嗎....嗚嗚~~~>"<

搞好哂d野之後先知就黎8點啦....今次慘啦!!"

返到學校岩岩好俾我入咪呀....kaka~~好野呀!!

今日一開始兩堂去咗聽講座~~真係無聊到爆呀..>"<

唉~~菊仔同亞信都冇返呀...波波又病咗...>"<..

忌廉琴日又正傷隻手...點解呢排咁煩架~~~=.="

波波兩日冇返啦~~.琴日先去睇醫生呀...唔聽話..

希望佢快d好返啦~~個個都好擔心佢架~~~>"<..

今日上miss馮堂好聽話呀...冇訓覺呀..聽書書呀..哈哈!'

不過唔係全部都識做...一定要俾心機呀...>"<.加油!!"

琴日跳完舞~~搞到今日成身都好痛呀...慘慘"

最後兩堂中文真係好搞笑呀...>"<..龍哥超搞笑...^^"

佢係咁同miss講笑...今日最搞笑係話"翔..呀..KAKA~~

全班都俾佢笑到肚痛...miss都o哂嘴...呵呵~~^^"

放學去咗合唱團~~哈哈~~又係同yan佢地玩到傻哂..

哈哈~~我下星期六唔肯去山頂唱歌歌...俾人鬧...>"<

之後返屋企啦~~打日記`...跟住~~有野做......^^"

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 134 | »