今日要返學校跑步呀~~不過我遲到呀...>"<
我都唔想架~~遲咗幾個字亞sir都係要我跑出去..
好彩係學校關門之前返到...如果唔係就樣衰啦~~>"<
跑完搞到我好熱呀...琴日練完舞都已經成身痛架啦...
今日仲慘呀...嗚嗚~~>"<..行樓梯真係痛到我死呀....
今個月有6個同學仔生日呀...生日快樂!!>"<..哈哈
佢地係--高佬..忌廉..波波..德德..亞娟..fish瑜....^^"
咁多位生日快樂...心想事成呀....最重要係`身體健康!!
上英文堂聽咗好多唔應該聽嘅野呀...好無奈~~=.="
今日冇交英作俾鄭sir佢話星期三要留堂呀...激死-.-
今日上電腦堂...個個又係度玩玩玩~~~kaka~~正呀!!
我仲同波波好返啦~~~之前我嬲咗佢...因為佢衰...>"<
本身唸住以後都唔鬼理佢~~不過依家算啦~~哼.....
但係佢以後病咗我唔會再理佢架啦...所以唔好病呀!!"
今日上其他堂都係咁上下啦~~不過放學去週會就好大鍋..
唉~~今年我地學校d校風好衰呀...個個俾人鬧到冇野講..
肥譚仲好似想喊咁...我望住佢真係無奈到爆.....唉~~~-
放咗之後我都冇心情去跳舞啦....不過嚴姑唔俾我走...>"<
無無聊聊咁又過咗佢囉~~~唉~~之後就返屋企啦...-.-
●○`原 來 朋 友 比 戀 人 更 高 分,:|*
4 EVER FD=]
*||[▋同學☆+__"希望你會珍惜大家相處既時間..°*++
◆但 求 [ 自 己 ] `,,快 樂 要 緊 !\*'
●﹋ ╳ 從來未試過為一個人咁擔心....你係第一個*°﹏×
﹉*|﹏ 守 在 你 身 邊 °|],, 看 你 每 一 個 笑 臉 /\``*"◆