成晚冇訓過呀...超眼訓...不過今日玩完都天光啦,,
冇溫過書呀...哈哈~~都預咗架啦...點算好呀...
死就死啦..不過上學期我不衰都唔溫書架啦...kaka~
今日考英作個陣好搞笑...未做已經訓著咗..之後先做..
嚇死我後面個個...以為我交白卷...不過我都唔識做..
鍾意寫咩就寫咩...kaka~~跟住又考中文喎..冇溫過,,
好彩考個d都唔係好難啫...我做完之後就訓咗啦..好凍呀!
之後早走啦...返屋企...打日記...好無聊....kaka~~~
屋企竟然一個人都冇呀...正呀~~~不過都幾驚驚...>"<..
今日我想留係屋企訓呀...不過依家又好似唔多想訓..kaka
**************************************
‾#! 你那 溫暖 的 手``給我 添溫 暖了 =]
`[*..明明未曾擁有,﹐./*`
‵!★°為何失去仍會心痛_,!﹡
-*[! ×`假如我不再出現`'°`你會否覺得可惜◆!|*
◆*.`幻想與現實[]﹡..差距真的很大,,"!] ]
` [▍`-突然先知{愛情} ﹐`!始終靠[運氣]™