| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
DATE::2005 年 11 月 3 日 星期四
 |
| 10月3日XP。 |
|
今日返到去又企=﹏=又聽廢話。。
佢話冷3唔比咁長、9雄又話我件冷3長=3=
叫我剪左去‥傻既佢都=﹏=...
跟住I.S係咁同屎忽婷玩XDDD_____"
THEN中文堂又比人鬧左半堂=3=成qq日鬧喎!``
個死人賀廷狗丫=﹏=
跟住社會堂又發癩、點知9雄係格離。
比佢聽到我地嘈‥周過黎鬧我地=3=。
跟住音樂堂唱歌歌‥有首歌好聽哇*
叫咩憑著愛>3<。。
我地唱到玩哂野咁XDDDD哈哈____"
THEN MATH>﹏<得果63分咋‥嗚T^T..
跟住放學比9雄鬧、留左陣、就放左我地走LU__*
THEN CARMAN要留堂‥咁我同雞姐邊野邊等佢啦``
走得‥。雞姐去補習洛車先=3=
跟住我就同CARMAN去水邊圍戈邊。。
幫9雄BUY野‥見到屎忽婷同冰bo*
THEN就去水邊圍睇下有冇得拎野=3=
點之冇咪返HOME囉!``返到去打日記XDDDDD。
 |
|
TIME::2005-11-03 06:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
棠 於 2005-11-06 06:05 PM 發表:
點呀..""""曾文雪""""""""""""..
我成日黎嫁啦..!!
|
網主回覆
丫丫丫丫丫丫丫丫‥你個死人謝健棠哇。。
響我全朵=﹏=______________"
乜呢D叫成日黎咩XDDDDD* Posted at 2005-11-06 06:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
T.......麻* 於 2005-11-06 05:21 PM 發表:
死8婆我牛左言La.....=0=v講真個日記唔錯唔錯
|
網主回覆
呵呵、臭8888婆丫。。
好一句牛言_____"
唔錯就緊嫁啦XDDDDD‥嘻嘻** Posted at 2005-11-06 05:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
吾系壞人... 於 2005-11-06 11:21 AM 發表:
個日記甘咪幾好..係咪先!!之前你唔覺得好童話feel好細路咩..天真好既...不過我想知到咩叫邊野邊等呀...系11月3號果偏日記見到ga..
|
網主回覆
多謝=﹏=__________________"
細路咩?!`我覺得幾令哇XDD‥I LIKE公主**
丫、打灟左姐-口-‥
係邊食野邊等XDDDDDDDD。
拱都比你睇到果-口-!`` Posted at 2005-11-06 03:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
倫仔∼* 於 2005-11-06 12:11 AM 發表:
|
網主回覆
嗨_________"
黎左拿*
悶咪多D上黎留言囉XDDDD。 Posted at 2005-11-06 12:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
棠 於 2005-11-05 11:58 PM 發表:
hello...我幾好人...又黎幫你留言喇~~開心死你喇可!!?
趕時間...下次再黎~~
|
網主回覆
嗨_____________*
哇哇哇、好好人哇‥謝健棠你XDDDDD
又=﹏=?!你第1次黎之噃**
嘻嘻嘻嘻、好HAPI噃XDD。
下次會黎咩~0~" Posted at 2005-11-06 12:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
大孖 於 2005-11-05 07:17 PM 發表:
|
網主回覆
嗨嗨=﹏=、你黎拿‥令仔XDDDDD。 Posted at 2005-11-05 08:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
肥朱 於 2005-11-05 02:00 PM 發表:
|
網主回覆
又轉左LOOK嚕喎XDDDDDD‥
=﹏=我都未唉你唉乜野哇。。 Posted at 2005-11-05 06:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|