MS1226
暱稱: 傻雪。
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
XDDDDDDDDDDDDDDDDD"...
11月6日XP。
11月5日XP。
10月3日XP。
11月2日XP。
文章分類
全部 (80)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
好友好友好友bo*
carman。 大MANY。 a詩。 a樺。 寶寶。 a而。 細bbb。 矮仔。 大孖。 m威。 雪雪。 的權。 的霖。
日誌統計
文章總數: 80
留言總數: 60
今日人氣: 1
累積人氣: 6238
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed


 DATE::2005 年 11 月 3 日  星期四

 10月3日XP。

今日返到去又企=﹏=又聽廢話。。

佢話冷3唔比咁長、9雄又話我件冷3長=3=

叫我剪左去‥傻既佢都=﹏=...

跟住I.S係咁同屎忽婷玩XDDD_____"

THEN中文堂又比人鬧左半堂=3=成qq日鬧喎!``

個死人賀廷狗丫=﹏=

跟住社會堂又發癩、點知9雄係格離。

比佢聽到我地嘈‥周過黎鬧我地=3=。

跟住音樂堂唱歌歌‥有首歌好聽哇*

叫咩憑著愛>3<。。

我地唱到玩哂野咁XDDDD哈哈____"

THEN MATH>﹏<得果63分咋‥嗚T^T..

跟住放學比9雄鬧、留左陣、就放左我地走LU__*

THEN CARMAN要留堂‥咁我同雞姐邊野邊等佢啦``

走得‥。雞姐去補習洛車先=3=

跟住我就同CARMAN去水邊圍戈邊。。

幫9雄BUY野‥見到屎忽婷同冰bo*

THEN就去水邊圍睇下有冇得拎野=3=

點之冇咪返HOME囉!``返到去打日記XDDDDD。

 
 

TIME::2005-11-03 06:53 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]







訪客留言 (返回 MS1226 的日誌)


棠 於 2005-11-06 06:05 PM 發表:
點呀..""""曾文雪""""""""""""..
我成日黎嫁啦..!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

丫丫丫丫丫丫丫丫‥你個死人謝健棠哇。。
 
響我全朵=﹏=______________"
 
乜呢D叫成日黎咩XDDDDD*
Posted at 2005-11-06 06:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



T.......麻* 於 2005-11-06 05:21 PM 發表:
         死8婆我牛左言La.....=0=v講真個日記唔錯唔錯
 
                                                              
                              
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵、臭8888婆丫。。
 
好一句牛言_____"
 
唔錯就緊嫁啦XDDDDD‥嘻嘻**
Posted at 2005-11-06 05:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



吾系壞人... 於 2005-11-06 11:21 AM 發表:
個日記甘咪幾好..係咪先!!之前你唔覺得好童話feel好細路咩..天真好既...不過我想知到咩叫邊野邊等呀...系11月3號果偏日記見到ga..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝=﹏=__________________"
 
細路咩?!`我覺得幾令哇XDD‥I LIKE公主**
 
丫、打灟左姐-口-‥
 
係邊食野邊等XDDDDDDDD。
 
拱都比你睇到果-口-!``
Posted at 2005-11-06 03:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



倫仔∼* 於 2005-11-06 12:11 AM 發表:
hi∼~黎左la........好悶
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗨_________"
 
黎左拿*
 
悶咪多D上黎留言囉XDDDD。
Posted at 2005-11-06 12:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



棠 於 2005-11-05 11:58 PM 發表:
hello...我幾好人...又黎幫你留言喇~~開心死你喇可!!?
趕時間...下次再黎~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗨_____________*
 
哇哇哇、好好人哇‥謝健棠你XDDDDD
 
又=﹏=?!你第1次黎之噃**
 
嘻嘻嘻嘻、好HAPI噃XDD。
 
下次會黎咩~0~"
Posted at 2005-11-06 12:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



大孖 於 2005-11-05 07:17 PM 發表:
HELLO
令女...我黎la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗨嗨=﹏=、你黎拿‥令仔XDDDDD。
Posted at 2005-11-05 08:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



肥朱 於 2005-11-05 02:00 PM 發表:
hi∼∼你個版仔都幾靚呀^^
9雄/./.唉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

又轉左LOOK嚕喎XDDDDDD‥
 
=﹏=我都未唉你唉乜野哇。。
Posted at 2005-11-05 06:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]