| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
|
DATE::2005 年 11 月 5 日 星期六
 |
| 11月5日XP。 |
|
琴日打唔到日記T^T、算‥唔打返琴日做過D乜拿。。
今日呢呢呢呢呢呢____________"
琴日肥仔佢地話唱k=3=‥
今蕉打比佢___點知T^T佢地唱ING。。
頂哇‥。咁算啦!``
跟住就唔多想出去‥。
我成日係HOME到整我個令令日記。。
又轉了LOOK哇XDDDDDDDD"
整整下就整左一日嚕=3=
拱就過了1日哇_________XDDDDD。。
 |
|
TIME::2005-11-05 08:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
倫仔∼* 於 2005-11-06 12:14 AM 發表:
hi ∼~∼黎左la.......好悶呀...!!
|
網主回覆
同留下戈個一樣果XDDDD"
嘻嘻嘻嘻‥多DD黎拿下。。 Posted at 2005-11-06 12:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
,,,,Eva 於 2005-11-05 11:57 PM 發表:
|
網主回覆
多謝...............喎=﹏=* Posted at 2005-11-06 12:04 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
肥朱 於 2005-11-05 11:05 PM 發表:
hi∼∼你版仔比之前靚左好多喎^^
不過首歌好似,.,系好似舊左d喎
|
網主回覆
嗨嗨、多謝XDDDD‥係舊但I LIKE=﹏=。。 Posted at 2005-11-05 11:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
矮仔 於 2005-11-05 10:54 PM 發表:
我琴日到係上唔到呀
你就好啦有歌我唔得呀。。。
你個個網到好睇呀
|
網主回覆
係丫係丫、我琴日都上唔到T^T___"
呵呵呵、我勁咪有歌XDDDD
你個日記都好令哇>3<..
3眼仔____"ME LOVE的。。 Posted at 2005-11-05 11:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
大MANY** 於 2005-11-05 10:45 PM 發表:
H I~* 令女雪姐'" 我黎左喇.. * 好令令喎~~<< 個日記]] 型爆""
好啦//我走喇下次來過呀... bibi*~
|
網主回覆
嗨嗨_______"
令令大MANY=3=
你來了、多謝哇XDD。
好哇好哇、等你*
__________掰掰>3< Posted at 2005-11-05 11:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
a糖* 於 2005-11-05 10:40 PM 發表:
|
網主回覆
黎左拿、屎忽鬼____*
悶咪多D睇我記+留言囉XDDDD。 Posted at 2005-11-05 11:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|