| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 4 月 19 日 星期六  |
| 2008-04-19 |
分類: 未分類 |
3號風球`
今日同AH HO`出去
因為本人要買KEYBOARD`
所以去左黃金買`
39蚊勁抵囉`
呵!`
買完去西九`
行左陣...
就番富昌食野`
我地就已經濕哂`
我想講{AH HO樓下借書勁貴-____-`}
番屋企果陣`
AH HO`借遮俾我
但同冇遮冇乜分別囉`
對鞋變左水鞋`
件褲好似裝左水咁`-_________-
覺唔覺我好無助呢!?`-3-
仲有6天`
|
2008 年 4 月 18 日 星期五  |
| 2008-04-18 |
分類: 未分類 |
今日考音樂{自選樂器`}
個MS又黎串我囉`
咩事呀!?`
仲係度賴叻`
痴孖根`
堂堂度串我`
唔串唔安樂呀!?`
上英文堂`
李灝程同肥b玩我囉-33-`
1個拎粉筆畫落我塊面度`
1個拎完粉筆寫野.HI落我度`
還撃1俾佢地打-__-`
不幸...`
放學`
要去搵MS.高補默`
我爭2分咋t0t`
勁SAD`
MS勁掂囉`
自己係入面傾計`
要我地成堆人等佢`
等MS果陣見到佢...
唔知係度做乜`
好彩默1次就合格姐`
4點9就走得LU`
跟住就1個人行去MK搭701 t0t`
還有7天` |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|