cursorshelp
!-3-

本人就是;白痴`♥ 白痴不是罪-33-!*●°
我1點也不堅強`
知道嗎!?`
MSs_BaBiii_Y
暱稱: MSs.Y
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
自訂欄位(二)
尚無任何內容
自訂欄位(一)
尚無任何內容
最新文章
2008-04-29
多少錢,你會出賣我?
你忘了記得 - Natal...
我愛的人變了 - ...
Natalie.C - 我愛...
文章分類
全部 (12)
卡拉OK{網上的朋友唱的}` (3)
散文:D (1)
未分類 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 1
今日人氣: 1
累積人氣: 169
2008 年 4 月 16 日  星期三   晴天


-♥100問{1}` 分類: 未分類

1* 今日起身第一句講咩:哦`
2* 你老豆姓咩:LAU`
3* 你呀媽姓咩:LAM`
4* 鍾意呀媽多D定呀爸多D:MA`
5* 呀爸煩D定呀媽煩D:1樣煩-VV-`
6 *你覺得今日自己有冇靚左呀:柒左ah`你話點算好!?`
7* 你覺得自己細個靚D定大個靚D:1樣柒`
8* 慣左幾多點訓呀:返學既話12~1點` 放假就3點`(或更遲`)
9* 黑眼圈大嗎:還好=]`
10* 你會點應付突如其來既暗瘡:應付唔到`
11* 你想有幾高:唔好咁高`
12* 玩電腦個陣隻腳放係邊:地下`
13* 見到朋友有鼻屎會唔會出聲:情況而訂`
14* 會唔會剃毛:你係咪變態!?`
15* 係好逼既地鐵裡面有個勁臭既人對住你,你會點:仆住走`
16* 見到賣旗既人會點:心情好會買/有銀會買`
17* 自已係報串個D人係被報串個d人:俾人報串`
18* 對COSPLAY人既感覺:冇感覺`
19* 如果得一千蚊會買好多平野定一件貴野:睇下乜黎先`
20* 鍾意啟得多D定赤立角多D:無聊`
21* 有冇諗住減肥:心有餘悸`
22* 夏天鍾唔鍾意著白TEE:0k`
23* 到有濃密格勒底毛既男人向你靠近,會點:狂奔`
24* 鍾意筲箕灣多定柴灣多:無聊`
25* 最憎咩人:唔係人`
26* 有冇成日係廁所對住塊鏡自己同自己講野:有`
27* 係咪好易鍾意人:唔係`
28* 係咪成日以為人地鍾意你:唔係`
29* 係條街度係咪成日望住D靚既異性:唔係`
30* 如果有男朋友係隔離,會唔會照望:有先講`
31* 係咪成日當左自己係明星既伴侶:唔係`
32* 考試鍾意個日前先溫書定好耐之前溫,,定係唔溫:前1日溫`
33* 如果有摩門教既長老同你講野你會點:佢邊位!?`
34* 鍾意朝早多D定夜晚多D:1半1半`
35* 係巴士度鍾意坐上層定下層:上`
36* 鍾意坐前面定後面:後`
37* 大個想做咩:好人:D`
38* 諗住幾多歲結婚:冇諗過`
39* 屋企地板想係木,磚定地毯:都想`                                    

40* 如果比你時光倒流,你想番去邊/幾時:BB`                     

41* 電腦HAND機你會講咩:粗口`
42* 覺得女仔最緊要係邊度靚:心`你信唔信!?`
43* 覺得男仔最緊要係咩:完美`
44* 一望會望女仔邊度:眼`
45* 有冇試過打巴人:有`好細力`
46* MSN唔識佔識人既比率係:1:99`
47* 會唔會同看更講早晨:會`
48* 係咪寧願凍都唔著多件衫:唔係`
49* 暑假鍾唔鍾意留係屋企HEA:鐘意`
50* 暑假你D朋友死哂去邊:你都話死哂喇;仲可以去邊!?`
51* 鍾意自己約人定係人地約你:人地`
52* 有冇細佬妹?如有,黑唔黑人憎:冇`
53* 易唔易心軟:易`
54* 覺得IVE好D定副學士好D:差不多`
55* 鍾意聽咩電台節目:唔聽`
66* 有冇試過自己係條街度笑:有`經常`
67* 如果有人打黎做問卷調查你會點:88..CUT線`
68* 試過玩電話未:試過好多次`
69* 情人節會唔會走去買朱古力勁派比人:有錢既話..`
70* 如果見到自己既男友同異性攬,你會點:車巴佢`用3字經鬧佢`                                                              好冇!?`
71* 有冇試過自毀?如有,點解:冇`
72* 最鍾意去香港邊個沙灘:唔鐘意去沙灘`
73* 去CAMP鍾意去幾耐:有幾耐得幾耐`
74* 番學搭咩車?:BUS`
75* 最唔鍾意學校旅行D咩:去沙灘-_-`
76* 想幾多歲退休:有幾早得幾早`
77* 你有冇自我:有`
78* 有冇比人過話你似一個人:有`我係人;點會唔似1個人?`
79* 重有冇同小學同學聯絡:有掛`
80* 會唔會特登唔聽人電話:唔會`
81* 有冇假想敵:有`
82* 頂唔頂得住影相谷塊面出黎個人:重量級嗎!?`
83* 幾耐冇影貼紙相?:幾個月`
84* sport day會唔會嗌口號:唔會`
85* 見到姣到出晒面個d姣婆會點:串佢`
86* 見到懶型留晒蘇既後生仔會點:同佢講;靚仔.你好`
87* 洗唔洗一定要冇晒肉先覺得瘦:唔洗`
88* 小學讀邊間:深官`
89* 有冇做過part time:冇`
90* 做到呢度,有冇想死既感覺:有`
91* 你係咪一個易喊既人:幾喇`
92* 你係咪一個喜怒不形於色既人:唔明解`
93* 你同你公公婆婆熟唔熟:見都未見過;你話熟唔熟!?`
94* 試過搭巴士唔比錢未:未`
95* 依家中秋節重有冇玩燈籠呀:冇`
96* 生日重想唔想開生日會:想`
97* 細個會唔會LUR地???唔記得`
98* 搬左幾次屋??3次`
99* 你係邊個:自己`
100* 好野,做完喇,最尾唔洗你答啦叫做獎下你:多謝喎`



2008 年 4 月 15 日  星期二   晴天


=D` 分類: 未分類

痴左...

又開BLOG-33-

等陣打打下又唔打`

唉`

呢間學校痴線架-V-`

狂捉儀容`

全部都痴的`

就發癲...`

原來我地班係咁乖`架-_-'

1開始玩沒問題`

E+全部人原形畢露`-00-

{雖然本人也有點`-3-}

其實已經習慣左-VV-`

時間過得真係快-3-`

咁快就4月中`

離統測既日子都近了`

離25/4/2008...還有10天`