平日如果冇咩做我都唔會上黎
但呢排發生左好多事好想可以搵個地方可以發洩下
話咁快中學已經讀到最後一年
我真係好想可以畢業前一班6B可以大家和和氣氣咁相處
但發覺已經係冇可能
有D野做左,講左係冇辨法可以番轉頭
我睇住一對識左好多年嘅好朋友反目
睇住呢個班矛盾愈來愈深
我真係好攰
自問我呢兩年黎我為左呢個班花左好多心機
但到頭來換黎嘅
只係失望
人地嘅唔領情
晚晚訓之前我都會諗我為呢班做咁多野係為左D咩
係囉
為咩呢
呢個時候我真係答唔出
慢慢我而家開始變得好唔鍾意番學
唔想再戴住假面具
去同一D唔鍾意自己嘅人嬉皮笑臉
扮熟扮Friend
呢樣真係好辛苦
呢個時候我好後悔入左呢班
後悔F.3唔再努力少少揀m1m2
到時入左一班只係識讀書嘅
就唔會有而家呢D煩惱
我而家只係想快D考完DSE
到時大家就會各散東西
唔使再睇人面色
唔使再委屈自己
邊個真心對我
邊個想我死
我真係知
去到呢個地步
我諗呢個應該就係最好嘅結果

|