回到從前吧﹏∮如果可..◤許願◢︵≧ˇ≦〃

 

Macey
暱稱: 隨著風.找尋幸福
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
熱.......好熱啦!!!!!...
天下第一懶人
謝師宴
2008-02-21
年初4.5
文章分類
全部 (99)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
超可愛小水滴
日誌統計
文章總數: 99
留言總數: 9
今日人氣: 7
累積人氣: 3676
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
天下第一懶人 無奈

天下第一懶人非我莫屬..哈哈

好耐冇上黎添><

攪到俾人盯上黎寫日記呀

不過咁都好..如果唔係好似少左動力寫

一直為左會考努力..考完之後反而覺得腦海一片空白

唔多唔少都知道自己考成點

 所以都冇話再去多諗

考完之後約左一班小學同學去貝澳camp

3日2夜..9個人都玩得幾開心

不過就要自己打掃整野食洗衫洗碗果d

覺得係一次可以好好令自己獨立的一個假期

知道自己仲有咩不足..明白到自己所欠缺既

另一方面發現同佢地一齊

先可以做一個真正既自己

應該話相處得太自然啦

雖然唔係成日見

但係都唔會有果種太耐冇見覺得陌生既感覺

可能呢d就係真正的友情

3日2夜第一晚打邊爐一班友仔一齊買野

不過冇人想洗= ="

只好我親自洗..如果唔係都唔洗有得食

食完叫佢地出去行下..都話唔去

話太累..死懶鬼 

之後又吵著要睇鬼片= ="

無言呀....都唔知有咩好睇..

人妖話睇黎嚇自己既..做咩睇呢- -"

夜晚去海邊好正..旁邊有一間餐廳好浪漫~

之後個環境好靜..好岩傾下計睇下海..哈

第2日早餐自己整3文治吃

明明好好味!!班死仔仲嫌3嫌4

早知道叫佢地自己整...睇下佢地整得出咩野黎..哈

之後食完3個女仔去左梅窩既海邊玩

之後佢地都黎埋..仲有免費單車俾我地玩

哈哈..開心..緊係搶黎踩啦

不過太陽好曬..踩到好熱就去左海邊坐

之後仲玩123紅綠燈...笑死

好耐以前小學成日玩既

不過真係太熱啦= =

唔係好想跑黎跑去...所以佢旁邊睇佢地玩都好開心

玩到差唔多..seadog都黎埋..仲買埋蛋糕

因為許景生日呀!!!!

第一次真正幫佢慶祝..哈哈

去買埋野準備今晚BBQ

晚上好多蚊= ="好彩有蚊怕水

因為睇左醫生所以我食米粉

落樓陪佢地傾計..幾開心

冇幾耐我地3個女仔食飽又出去散步

都幾佩服我地= =

竟然敢3個人去行..仲要行到沙灘..因為星期日休息

人影都冇一隻..我地都敢坐係果度傾計..

之後因為要落雨..先用跑既返去= =

彼到去佢地都食得差唔多

男仔撿野...我地仲有西瓜食..好甜好好味

唔洗一陣..成個西瓜冇左= ="

一班大胃王..12點粒墨地捧著蛋糕入房

果一刻覺得好感動..果個場面好溫馨..嘿

食完蛋糕佢地仲話要出去行= ="

服左佢地....我都係同幾個唔去既訓攪

佢地攪到3點幾先訓..男既訓曬係客廳

俾粒墨笑死..因為唔夠床位訓

佢竟然走去訓客廳..差點俾佢地既腳踢死

笑死我...真係利害!!!

之後撿完野11點幾坐車出去

我地去左機場食野..D野食都OK既

之後仲好得閒去行機場

行到2點幾先坐車返去

呢個假期都好開心..因為有你地!!!



 

 

 


 

 

 

刊登時間︰2008-05-28 11:50 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 Macey 的日誌)


vivihiu 於 2008-05-29 03:10 AM 發表:
你再懶d啊..打得一篇..=口=''
正一死懶鬼!!!>@<''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]