| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| | 天下第一懶人  | 天下第一懶人非我莫屬..哈哈
好耐冇上黎添><
攪到俾人盯上黎寫日記呀
不過咁都好..如果唔係好似少左動力寫
一直為左會考努力..考完之後反而覺得腦海一片空白
唔多唔少都知道自己考成點
所以都冇話再去多諗
考完之後約左一班小學同學去貝澳camp
3日2夜..9個人都玩得幾開心
不過就要自己打掃整野食洗衫洗碗果d
覺得係一次可以好好令自己獨立的一個假期
知道自己仲有咩不足..明白到自己所欠缺既
另一方面發現同佢地一齊
先可以做一個真正既自己
應該話相處得太自然啦
雖然唔係成日見
但係都唔會有果種太耐冇見覺得陌生既感覺
可能呢d就係真正的友情
3日2夜第一晚打邊爐一班友仔一齊買野
不過冇人想洗= ="
只好我親自洗..如果唔係都唔洗有得食
食完叫佢地出去行下..都話唔去
話太累..死懶鬼
之後又吵著要睇鬼片= ="
無言呀....都唔知有咩好睇..
人妖話睇黎嚇自己既..做咩睇呢- -"
夜晚去海邊好正..旁邊有一間餐廳好浪漫~
之後個環境好靜..好岩傾下計睇下海..哈
第2日早餐自己整3文治吃
明明好好味!!班死仔仲嫌3嫌4
早知道叫佢地自己整...睇下佢地整得出咩野黎..哈
之後食完3個女仔去左梅窩既海邊玩
之後佢地都黎埋..仲有免費單車俾我地玩
哈哈..開心..緊係搶黎踩啦
不過太陽好曬..踩到好熱就去左海邊坐
之後仲玩123紅綠燈...笑死
好耐以前小學成日玩既
不過真係太熱啦= =
唔係好想跑黎跑去...所以佢旁邊睇佢地玩都好開心
玩到差唔多..seadog都黎埋..仲買埋蛋糕
因為許景生日呀!!!!
第一次真正幫佢慶祝..哈哈
去買埋野準備今晚BBQ
晚上好多蚊= ="好彩有蚊怕水
因為睇左醫生所以我食米粉
落樓陪佢地傾計..幾開心
冇幾耐我地3個女仔食飽又出去散步
都幾佩服我地= =
竟然敢3個人去行..仲要行到沙灘..因為星期日休息
人影都冇一隻..我地都敢坐係果度傾計..
之後因為要落雨..先用跑既返去= =
彼到去佢地都食得差唔多
男仔撿野...我地仲有西瓜食..好甜好好味
唔洗一陣..成個西瓜冇左= ="
一班大胃王..12點粒墨地捧著蛋糕入房
果一刻覺得好感動..果個場面好溫馨..嘿
食完蛋糕佢地仲話要出去行= ="
服左佢地....我都係同幾個唔去既訓攪
佢地攪到3點幾先訓..男既訓曬係客廳
俾粒墨笑死..因為唔夠床位訓
佢竟然走去訓客廳..差點俾佢地既腳踢死
笑死我...真係利害!!!
之後撿完野11點幾坐車出去
我地去左機場食野..D野食都OK既
之後仲好得閒去行機場
行到2點幾先坐車返去
呢個假期都好開心..因為有你地!!!
| | 刊登時間︰2008-05-28 11:50 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
你再懶d啊..打得一篇..=口='' 正一死懶鬼!!!>@<''
|
|