首先講番前日口試件事先
我,Mandy,豆腐加腳子,去407到考...
407係陳偉才加文翠玉考,
一入門口就比文翠玉睥住曬...
話唔整番好D校服,就唔開考--->OK~~冇問題..
咁我就幫Mandy整好D頭髮....
咁就開始考LA..
一開始啊腳子就講,不過太細聲...,我就聽唔到(發呆中).
結果啊腳子就冇神神就拋個ball過嚟..
而我就唔知發生野事...就呆左30s 以上時間..
咁Mandy就指左落張野到(係內容到),而腳子就指左落空白到(係Mandy同我講,話腳子本來都有指比我睇,但佢就快過腳子,所以腳子先會指左去空白位到)
咁文翠玉就罵la(用English)
咁我地遷唔理佢la..
繼續講....咁英文差嘅人係拋ball比人個陣係會望住果個對眼...
咁豆腐就望住我講,咁我就以為佢叫我講,
咁我就指住自己,咁做左個口型(本能),
跟住比個條文翠玉話[同學你唔好再整古做怪la下!!!] (當然E句佢係用中文)
比文翠玉罵個陣個計時嘅係冇被咁停,
比佢罵過就繼續Group Discussion,
點知一完就話我地出貓...4個O曬....當然冇出過聲la,
佢仲問陳偉才[啊sir你覺唔覺佢地出貓呀~~~~我就覺得係la~~~](p.s 佢用超串同並不乎合佢年齡嘅聲嚟講)
陳偉才本來冇出聲嘅,但比佢一咁問就好似好9左文翠華咁...
最後就比Miss Lam帶左去106室寫口供紙la
跟住就係比人串,話我張口供紙長得仔low~
訐sir講野個陣,條文翠玉仲叫訐sir[你聽左我講先la!!]
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
今日考Physics完全唔識,抄粉了抄粉了!!!
距離仲有79日
|