今日口試詳細內容我星期五晚寫 總之就係文翠玉搞事,個陳偉才就怕文翠玉怕到死 叫人寫口供紙仲要比人串寫得多 我係前以間學校D口供紙係雙面成張作文紙咁 E間學校D口供紙2行都搞點la 我寫夠2張比佢,就比人話la,寫重點la!!!! 許sir都話我張口供紙係有史以嚟最長嘅一張 我想話我本來係想寫夠3張比佢
距離仲有81日
聽日考試LA 第一日係中文加英文會話 總之係死死死死
距離仲有82日
好開心你係2010-01-04 02:23 AM留言比我 亦好開心你話比我聽你會搵我架。不過你想同我講原來你計錯左,係82日呀,所以......又近左啦!!E句..... 真的係好開心!!! 我會跟改倒數嘅日子... 但今日係 lunch 個陣發生左一D事..... 但對於我嚟講都唔係一D嚟嫁la... 總之因而E件事而唔開心.....T^T 距離仲有82日
今日好開心能夠見到你.... 終於等到你返嚟la... 但整個聖誕假都唔得閑去揾你..... E嫁你又須要返去la... 你話比我聽85日後會返嚟.. 因為我怕當我倒數到85嘅時候,而你仲未返嚟........ 所以我決定由86開始倒數 打一次E個Blog就倒數一次 期待你係復活節假期返嚟個陣...... 仲會記得我同打電話比我 等我知道你返左嚟......... 同餘留一日時間, 你知你一返到嚟有幾唔得閑 咁多人揾你... 所以我E嫁約定你,可以嗎?? ^.^
距離仲有86日
新一年新開始 祝 未拍拖嘅有拖拍 未表白嘅去表白 最緊要嘅都係要保持笑容 開心又一日,唔開心又一日 要活得快樂