大家去睇睇 d韓國人都唔係好得去邊 咩品種嘅狗都唔放過 http://lobo123lobo.blogspot.com/2008/04/blog-post_17.html
今日考數學,一派卷就死左,因為冇題識做 好.......慘.....
今日考中,英聆聽再加英文默書--冇樣識 聽日考數學--死得
我琴日去左某人個blog度,睇到佢擺d咁發姣既pose去影相, 你地可能會覺得會好好笑,當你睇完停下幾鈔,你就會好想嘔 ><大家如果想睇的話,就去我個好友名單度按下啦 ^^
我E次因為去左法國,所以小測D分係成績表佔10%,就計落考試D分到,E嫁成績到共佔80%!!!E次真係死火
好怕入唔到3A呀..... Help~~~~Help~~~~~嗚嗚.....
今日去左黃大仙食飯,好傷心 想不到有意外收穫,就係竟然有條好好味既鮮魚 結果搞到冇時間做野 要一路搭地鐵一路做功課 真係慘......... 各位,就黎考試啦,俾心機溫書啦!(尤其係某個靚中既同學)