今日我專"燈"請左假...去左註冊...去到間中學之後...勁多野要做...度身買校服...買書....買暑期作業等等.....好煩....重有大罷活動要參加(一定要參加)...慘...又要參加"Hong Kong Adventure Corps"...我諗一定好辛苦..呀....點算ar...重有好多暑期作業要做...鳴....