今日係"懇親會"...所以專燈帶左相機去學校...影左成70幾張相...今次d同學好合作...好多都肯影..唔似得宿營果次咁...
到度2點幾果陣.."懇親會"正式開始....係送禮物俾家長果陣...見到有幾個女仔係度喊....搞到我都好想喊..又其是係唱歌果陣....不過最終都係冇喊...因為我地班冇人喊...如果得我一個人喊..咪好特出...我先唔制呀....