今日係放榜日...尋日好緊張....今日緊係緊更加緊張啦.....到到9:45果陣..就係派"派位證"既時候..我就有d想喊...因為我真係好緊張...同埋我覺得我會派得唔多好..好彩..個結果都唔係好差..重可以...但係如果我將"聖潔靈"擺係第一志願既話...我諗我都會入到嫁....好後悔ar....鳴......唔制ar....