今日開學啦!!心情點呀?!我今日都幾開心,不過都幾辛苦,點解?等我講比你地知啦~我係風紀黎既,今日要當值,我朝早當遲到隊,小息就係六樓行到去地下,再係地上行番上黎五樓,岩岩好打鐘,小息完,就可以返課室啦,好攰呀!!今日我地班就選個d班長呀,科長呀,秩序大使呀之類個d啦,跟住e家就選秩序大使,我同一個女仔同票數,所以就一齊做秩序大使啦,我當時真係呆左呀!!嘻嘻~唔傾啦bye~~!!