今日一開始同Erica, Miss Ho一齊飯下午茶,
Haha....Miss Ho真係最佳聽眾呀,
我今日講講講....講唔停....
好耐未試過有人咁樣聽我講野啦.....
仲有Erica lee個朋友呀,
我地一齊講,
雖然佢冇我講得咁多
但係始終有個 [同學仔] 一齊講正d.....=]
多謝你地呀...Miss Ho...Erica///
之後我同Erica, Digi, 銘一齊去左佳景玩呀!
佢地話打保齡....仲要話比賽,,,
你地估下我同Erica贏.....定Digi同銘贏???
我同Erica贏左啊=]
之後Erica話輸左要請對方打機喎~~
結果我地贏左....
Yeah!!!有$10玩!!
不過lee $10雖然唔係多....
不過贏左先係個重點....hehe
今日我玩得好開心呀,
我同Erica約左聽日行街呀
唔知開唔開心呢???
我諗應該會好正既///
好期待啊!!!~
|