我要釋放呀,,
你離開我naa.XDD"
YOYOYO.(!)
點解呀,,點解喎..
我唔要你走呀><"
你唔可以離開我咖....
親愛的.................SUMMER HOLIDAY;D
XDD.!
既然係咁,,我要向我下1次既暑假進發-
Emm..等我簡單而又複雜咁講下我個暑假過成點naa;]"
就係...講完xPP;
講笑咋,,
今次暑假,,過得非常HIGH...!!
首先,,最勁既梗係短宣naa=P.
不過呢,,我發覺係lee個暑假好少約埋D朋友1齊出黎玩呀<33;
不過唔緊要~`
開學最值得開心既就係見到你地呀嘛-
I MISS ALL OF GUYS=D.
P.S::
係lee個暑假,,我有1個好特別既人黎左Macao;]"
亦都發生左1D好正既野~`
因為lee 1件事,,我要改英文名呀xPP;
Lee個英文名就係...Melody.(!)
JUST JOKE!!
就係,,唔講比你地聽住.
嘻=P
|