| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
哇哇,,  |
分類: 未分類 |
派有F1既成績luu~`
感覺好似讀左成年書,,
就係得1張紙xPP.`
竟然...
我今日1返到課室,,
1坐底,,我竟然...(!)
[[唔講]]XDD;`
聽日講故事-).
好似有小小唔知點咁既感覺...
雖然係對住D小朋友姐,,
但係望住.`
雖然佢地係好得意姐xd.
請給我力量.!!`
然後呢,,我就會唔見左咖naa;]
星期1返夏令luu,,
不過夏令1定舒服好多,,
只係要早起身唔好姐=P.
呼呼~`
又黎...
不過...;
唔好嚇我呀,,唔好又咁呀.!`
|
網主回覆
係luu,,知唔知我話我1返到課室做咩呀xPP.` Posted at 2010-07-10 02:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THANKS.` Posted at 2010-07-10 02:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝=]. Posted at 2010-07-10 02:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thankss.` Posted at 2010-07-10 02:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aMybb 於 2010-07-10 11:51 AM 發表:
Kamkaieng 0v0
|
網主回覆
Kakaa.!` Posted at 2010-07-10 02:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|