今日朝早我同Cherry諗去二龍候打羽毛球同排球,
點知行到去羽毛球場,,,,冇位= =
之後就諗住行返落去搭欖車,
點知佢話壞左= =
唉~唔通叫我又行返上去咩,
所以我同Cherry決定唔去啦=[
之後佢黎我屋企,
大約兩點左右,
我地同Erica, 銘去佳景,
不過因為睇唔到總分既關系,
所以冇比賽......
之後我同Erica去左Cherry屋企,
都ok啦~~!!!