今日上午返學校令成績表,
之後去左"旨"味亭食野,
好正啊,
不過幾貴@@
我就食左好多有關三文魚既~~!哈哈....好好味啊=]
之後我同Cherry and Erica 去打乒乓球,
之後就去左我屋企啦^^
玩都夜晚............
不過都唔算,
應該係話睇"碟"先岩^.^
跟住佢地就走lu=]
希望下次都可以!!!!