| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
咁難得見到你...竟然....  |
分類: 未分類 |
今日朝早好好,
冇落雨,
可以打網球,
但係竟然......好唔開心呀><
好曬啊,
又熱喎!!~唉!!@@"
我有一個問題, 有冇人可以解答我??>>>3
[ 點解太陽係熱既~?]
之後同媽咪佢地食飯,
食到我好飽啊
下午就冇咩野做lu~~
係下午...我發現左一樣野
我竟然唔記得左返義工-v-
好對唔住.....haha=]
|
網主回覆
Thank You~! Posted at 2009-07-18 06:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
jay 於 2009-07-17 08:47 PM 發表:
你都打網球?!太陽熱ge完因係因為佢係由碎石磨擦而成ge(間單泥講)
|
網主回覆
識小小啦,
咁都答到我!~
勁...... Posted at 2009-07-17 10:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝=] Posted at 2009-07-17 10:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|