`★EVERY SUMMER HOLIDAY~`
-♥ 'WILL U ALWAYS THINK BACK OUR MEMORIES,,N ME.?`
-♥ 'WILL U MISS ME.?`
MandyKam
暱稱: `★盈;
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
`-暑假,,點解你要慢慢...
BBQ,,本身好好咖.不過...
`-1年了,,現在的...是...
哇哇,,
`-這感覺..*V*;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 389
今日人氣: 1
累積人氣: 5165
2009 年 12 月 13 日  星期日   晴天


昨天.....升呢Party...!! 開心 分類: 未分類

琴日義工隊係升呢Party!   [呢-Level]

分別係有:

談秀(平易近人既佢)

興興(每一個活動都在場既佢)

小懷(中意小朋友既佢)

最後.......~係在義工隊最耐既佢:

詩琪(有好玩既一面, 也有認真的一面)

而我呢,

就繼續加油啦=]




訪客留言 (返回 MandyKam 的日誌)


tmkk 於 2009-12-18 05:04 PM 發表:
Cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LeNG960513 於 2009-12-16 01:21 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaying_ 於 2009-12-14 04:38 PM 發表:
比個comm3nt你`
記住要回咖xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aMybb 於 2009-12-13 08:49 PM 發表:
babi'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jackie0212 於 2009-12-13 06:16 PM 發表:
com2ent=]!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Starwberry_S 於 2009-12-13 02:47 PM 發表:
yo!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]