| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今日平安夜.....!!幾好啦=]  |
分類: 未分類 |
今日係2009年既平安夜,
好開心啊=]
不過其實都ok啦(又係廢話)
我比雯雯發現左我一樣野,
哈哈, 佢話我成日都講廢話,
跟住留意一下...又好似係!
呵呵:p
唔明聽日會點呢
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-12-25 05:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Susanna Posted at 2009-12-25 05:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aMybb 於 2009-12-25 10:18 AM 發表:
babii kam2 (k.)
|
網主回覆
謝謝...! Posted at 2009-12-25 05:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-12-25 01:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|