Lee幾日都係咁樣,
00 kk` 咁naa;;'
今個星期過得咁快...><
講下又星期5啦`
冇統測週既日子過得特別好xd.
今日放學之後...,
同Jackie Hea左好耐唔知去邊v___________v
最後都係去我屋企-w-'
一邊睇電視. 一邊做數'
之後Cherry就黎左...~!!`
12號新年放假xDD;'
好想那個.....;'`
唔知你地點T3T'