今日同Cherry去左打乒乓球"
其實本來係打排球既,
不過最後都冇打.....v______v'
然後去佳景玩左一陣,
真係好多人呀*V*'
本身諗住玩下其它野,
點知咁多人,
都係唔敢玩xDD'
仲見到4個人t!m`
其實今日算好naa....
好過前一日-_-'
唔知聽日同後來又會點呢?'
應該期待0r.....
T3T' T3T' T3T' T3T' T3T' T3T' T3T' T3T'