有時候...
不1定要去刻意的那樣'
那麼;;
命運是需要自已努力掌握,,
還是需要順其自然...(?)`
哈哈,,講返琴日G0r個得人驚既步行-_-'
真的好赲-33-'
又曬..!!`
我諗打Bl0G D人個個都係話差唔多咖naa;;'
之後就那個naa~`
估唔到,,依加D家長;唉~'
食左D野"
就搭左好長久既BUS..'
經歷左風風雨雨先到達我地既[目的地]--Luisa屋企'
之後超級大快活,,Kakaa'
到左今日,,'
已經幾個星期冇上體育堂/.\'
今日終於有得上luu<33'
100個中意=]]`
差唔多上完G0r陣,,
我竟然..-[]-'
今日蠻開心的..;'
特別晚上@@'
可是..
也因這樣而擔心v_______________V'
|