| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 1 日 星期四  |
放復活節假luu.`  |
分類: 未分類 |
是還是不是??'
請不要給1些假希望給我-w-'
好了後,,必定是會差嗎..@@'
不要滿了希望再次失望'
就像由天堂掉下谷底T3T'
哈,,放假luu~`
Hehee...
愚人節,,
今日好地應節囉-33-'
D 阿S!r唔知係玩得定衰人;
要唱歌...又企左成堂@@'
正爆的說<33'
小息...好激又勁爆又唔知點(?)`
放學後::正*V*
做左D好勁既野之後-v-'...
又係到Hea下咁,,
遲D...xdd'
唔知放假之後會點呢-_-'
想起之前,,
現在是怎麼了!___________!'
|
|
|
tmkk 於 2010-04-03 12:39 AM 發表:
cm,
|
網主回覆
Thankss' Posted at 2010-04-04 12:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔關你事既@________@' Posted at 2010-04-04 12:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
打佢x)' Posted at 2010-04-04 12:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aMybb 於 2010-04-01 11:37 PM 發表:
楨楨淨係比CM甘甘-3- 吾比我;D 甘甘甘甘;D
|
網主回覆
Amyy<33' Posted at 2010-04-04 12:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
因為好勁爆..;>' Posted at 2010-04-04 12:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|