現在的我,,
全明白了-).'
我等咁耐,,終於放假luu.*V*;'
不過,,最慘既1件事-w-'
我竟然又發揮我成日唔見野既精神...
之前唔見銀包..依加竟然; 唔見左部電話呀>,<"
我用得1個半月咖咋T.T"
所有相呀,,歌同號碼G0r D都冇晒naa..T^T!!`
可憐<33'
最衰自已做咩唔睇住佢喎><!!`
Lee排放假都好正-).'
不過就.....始終都有D野;'
但係依加都算係解決左luu=].
發現左好多地方好正點呀~!!`
唔想派成績表,,想逃離現實.
沒關係的=).