Mandy每一日嘅日志都會打系sina blog度!!!
哈哈@@@!~
其實都系D無聊嘢!!!
得閑就去睇睇喇!!!
My sina blog:http://blog.sina.com.cn/mandyyau
恩,睇完分手说爱你,有dd郁闷
最后一晚系老师度通宵咯 ,开心
准备训啦
我发现老师好锡我
。。。。。。
各位小朋友,晚安
考完试咯,我想请假翻屋企,老师5俾,凼我话俾我 去佢宿舍度训,好开心啊,
哈哈,岩想同佢出去买野,大 扫货啊,哈哈
通宵玩电脑,开心,佢已经训啦,我玩紧电脑
老师,谢谢!!!
开心,开心
今日系Qooza發2張關於學校ga貼!!!
一諗到就嬲!點解會用咁ga學校伽!!!
http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=476238&fpage=1
http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=476237&sid=bFk222
心血來潮想寫日志!~
今日系uncle噶生日!~生日快樂~
發現10月、11月、12。超多人生日吖!~暈
前幾日結束佐第一次月考!~考得好差,連媽媽都睇得出我系因為爭ga間學校先考得咁差!~ 我都5知點算好!·
無人明白我呢種感受!·哎!!!
但屋企人冇怪我!~
仲同我講要放低心中怨恨,俾心機讀書,反而要考好D!~證明金子無論去到邊度都會發光!~
好!~ 下定決心俾心機讀書!~
等我畢業慍個炸彈翻黎炸死班鋪街!......(閱讀全文)