尒賥唸!~
Mandy’s diary!~
MandyYau15
暱稱: Mandy-Yau
性別: 女
國家: 中國內地
地區: 其他地區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
大年初一!新年快乐!
新年快乐!
。。。
是日感受(以下内欢容可...
幸福
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Facebook
Facebook
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 1
今日人氣: 0
累積人氣: 781
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 5 日  星期二   晴天


好耐好耐無寫日志喇!~ 分類: 未分類

過佐今晚12點!~LZY小朋友就17歲lo!~提前講句“生日快樂”!!!

呢個十一真系過得好5開心a!·

1號

同媽咪去佐佢朋友屋企,佢地講佐D野,勾起佐我ga一D5好噶回憶!~喊佐兩次!~仲要鬧我!!!好辛苦a

2號

去金老師度補習!~點解我覺得MKW好冷淡!~哎!~都5知點表達呢種感受!~unhappy

3號

補習!~好攰!~學噶D野咩都5識

4號

幫我EE間公司做野,但爸爸5中意。話:讀書仲去做埋曬呢D!~a......

(閱讀全文)



2010 年 8 月 16 日  星期一   雨天


七夕!!! 傷心 分類: 未分類

七夕!!!

5屬於Mandy 噶節日!!!

鬱悶!!!系weibo......睇住D人曬命咁曬!!!

不過都要祝你地:情人節快樂吖!!!

今日系公司睇多次《早熟》。。。。。。個腦彈出好多野,haha

同***講佐D野,我都5知點解會想同佢講.....奇怪的Mandy

收工陣,突然好頭痛!!!同///講,但佢無理,算喇!!!攰了

 

 

祝大家情人節快樂!!!

期待Mandy下一段戀情,hah......

(閱讀全文)



2010 年 8 月 15 日  星期日   雨天


放假一日!!! 疲倦 分類: 未分類

好攰好攰!~

連續2日都因為公司有活動,要加班到10:30P/M。。。。。。哇哇哇~

本來今日都有活動,因為系全國哀悼日,所以要停止所有共工娱樂活動,可以休息一日,哎!!!需要代價的

七夕照常開工+班到11點!!!

哎!~算喇,Mandy妹妹都無情人!!!工作陪我仲好喇......

Jerzy終於穩到學校讀咯。系尋晚我收工陣打俾佢講ga,開心!!!5使出國,而且我覺得都幾近下,haha

尋日中午同BOSS去活......

(閱讀全文)



2010 年 8 月 14 日  星期六   晴天


Jerzy,生日快乐!~ 分類: 未分類

Jerzy今日19岁咯!!!

生日快乐!!!

不过距之前嬲我,所以今日距无理我!!!sorry!!!

你又大一岁喇,要听话吖,我都会乖D!!!

......(5写出黎!!!)

Jerzy,n a^o7 !

I will always be with U!!!

happy birthday!!!

Mua~



2010 年 8 月 12 日  星期四   晴天


gd night!~ 不安 分類: 未分類

好攰好攰!~

仲有10日就要翻學喇!·

過埋聽日,Jerzy就19歲囖!!!

今日boss為我做件好偉大ge事!!!Thx...

i hope everything will get better soon!·

好期待聽日ge工作(公司搞活動,公司個網站作為一次歌唱比賽ge網絡支持,我地要到現場),haha

聽日再發件工作服ga相喇!~

要早D訓!!!養足精神!!!

聽日會見到靚仔同事!!!yeah

 

 ......

(閱讀全文)