過佐今晚12點!~LZY小朋友就17歲lo!~提前講句“生日快樂”!!!
呢個十一真系過得好5開心a!·
1號
同媽咪去佐佢朋友屋企,佢地講佐D野,勾起佐我ga一D5好噶回憶!~喊佐兩次!~仲要鬧我!!!好辛苦a
2號
去金老師度補習!~點解我覺得MKW好冷淡!~哎!~都5知點表達呢種感受!~unhappy
3號
補習!~好攰!~學噶D野咩都5識
4號
幫我EE間公司做野,但爸爸5中意。話:讀書仲去做埋曬呢D!~a......(閱讀全文)
七夕!!!
5屬於Mandy 噶節日!!!
鬱悶!!!系weibo......睇住D人曬命咁曬!!!
不過都要祝你地:情人節快樂吖!!!
今日系公司睇多次《早熟》。。。。。。個腦彈出好多野,haha
同***講佐D野,我都5知點解會想同佢講.....奇怪的Mandy
收工陣,突然好頭痛!!!同///講,但佢無理,算喇!!!攰了
祝大家情人節快樂!!!
期待Mandy下一段戀情,hah......(閱讀全文)
好攰好攰!~
連續2日都因為公司有活動,要加班到10:30P/M。。。。。。哇哇哇~
本來今日都有活動,因為系全國哀悼日,所以要停止所有共工娱樂活動,可以休息一日,哎!!!需要代價的
七夕照常開工+班到11點!!!
哎!~算喇,Mandy妹妹都無情人!!!工作陪我仲好喇......
Jerzy終於穩到學校讀咯。系尋晚我收工陣打俾佢講ga,開心!!!5使出國,而且我覺得都幾近下,haha
尋日中午同BOSS去活......(閱讀全文)
Jerzy今日19岁咯!!!
生日快乐!!!
不过距之前嬲我,所以今日距无理我!!!sorry!!!
你又大一岁喇,要听话吖,我都会乖D!!!
......(5写出黎!!!)
Jerzy,n a^o7 !
I will always be with U!!!
happy birthday!!!
Mua~
仲有10日就要翻學喇!·
過埋聽日,Jerzy就19歲囖!!!
今日boss為我做件好偉大ge事!!!Thx...
i hope everything will get better soon!·
好期待聽日ge工作(公司搞活動,公司個網站作為一次歌唱比賽ge網絡支持,我地要到現場),haha
聽日再發件工作服ga相喇!~
要早D訓!!!養足精神!!!
聽日會見到靚仔同事!!!yeah
 ......(閱讀全文)