呢幾日都好5開心!
日日都俾人激!!!
真系想打人喇!~
特别系個Jerzy Pong!!!哎!~5講喇,越鲶越火!~
原來今日系8.8暗戀日!·我暗戀邊個呢?###,哈哈。5講得!!!
好攰!~好攰!
女仔20歲左右系佢最美丽噶``呢時她噶心地最善良``佢有點成熟``又有點孩子气`` 男仔20歲左右噶時候系佢最暗淡噶日子``呢時乜都無``不能獨立又唔想依賴``挣扎着彷徨着``尋找着自己哈位置`` 所以如果一個男仔起佢20歲左右噶時候遇見咗同佢年紀相當噶女仔``咁一定要珍惜佢``因为呢個女仔系用自己最美麗噶年華陪佢走過咗最暗淡的日子!!
呢個星期以黎第一次覺得happy!~
King打翻電話俾我,聽把聲,應該無事喇!~^3^
今日同個同事玩得好開心!~
......(秘密)
點解呢件事要俾佢三姑媽知呢?鬱悶!!!
but,仲擔心緊豬頭去邊度讀書ge問題,5好離開China就ok喇!~
Tacvin 8.26就要去Taiwan囖!~有D5舍得。。。佢9.15先開課,羨慕吖!~記得俾心機讀書,Mandy都會!~
Tomorrow會點呢?期待
好內疚!~ 尋晚,king打電話俾我,原來ge陣佢系重症病房!~(骨膜炎)。我cut咗佢電話,5知佢ge陣系醫院
今日中午佢打翻電話俾我,話比我知呢件事,覺得自己好衰!~究竟點做人地ge GF。佢有事陣我連一句關心ge說話都無,好衰!~
希望佢會無事!~我乜都幫5到手!~連電話都無聽!~sorry!~
我依家可以為佢做乜?
中午同個F傾計陣先知,5.11系我生日,亦都系佢生日!·
但系我既然5記得佐!~g......(閱讀全文)
今日見到GiNny 噶weibo!~好開心!~因為尋晚我將QQ空間對佢100%開放咗,佢睇到我隱藏咗ge一篇日志!·系關於今年元旦陣發生ge一件好5愉快的事!~
佢系微博系寫咗D野俾我!·多謝你
Mandy會加油ge!~
聽日Jerzy就可以知道讀邊間大學啦!~好緊張,我5想佢去韓國讀書,希望佢可以留系China喇~
祈禱ing!~