|
今日一起身~耳仔又係一時好~
一時唔好!!真係煩呀!!唔知做咩~
這幾天咳多左好多呀!!咳到好辛苦呀~
>.<好似咳到想嘔咁~
有D就來咳左個肺出來~
>.<今日上普通話到我考試啦~都OK啦~
之後上MATHS個時發現原來中文有功課嫁~
因為我上個星期四冇返學~
所以我就唔知有
功課做啦~所以我今日好快咁做左~
交返比佢~我唔想今日返去先慢慢做~
上英文堂去左外籍MISS到上堂呀!!
之後上中文~死囉~DICT呀!!唔識呀!!
算啦~都係明天留堂再默過算啦!!
>.<今日放夏令呀!!2:30就放學啦!!
KAKA!!之後我就搵光光啦~想死~
等左佢成個鐘先走得!!
搞到我遲左一個鐘食藥呀!!
算啦!!之後返到屋企,突然電話響~
原來係我班主任~佢話三月個時成績
唔係好好!!話明天見家長!!
我又唔怕喎!!因為個時有D野發生左!!
而且兩個月之前的事~我現在的成績
唔差就OK啦!!所以我唔怕而且我好早
就同屋企人講過!!所以唔怕!!KAKA!!
之後就訓左陣啦!!太累啦!!都唔知做啦!!
晚上咳得好勁呀!!咳到連野都唔想食~
但又要食藥冇計啦~點都要食D野嫁啦!!
唔係食唔到藥!!好辛苦呀!!>.<
唉!!如果再唔好可能又要睇多次醫生呀!!
咳到太累啦!!溫多陣書就訓啦!!
咳死我啦!!>.<我的好朋友幫我禱告呀!!
耳仔又聽唔到添!!真係玩野呀!!
好唔開心呀!!好辛苦呀!!
>.<
|