笑下啦~咁先係MANNA嫁好朋友嫁~

 

我要個個上到來都開開心心嫁~!
你地要多D上來嫁!!
大家要記住有信心咩都得嫁~^.^

 
 
Manna

暱稱: ~Manna^.^星晴~
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

:: ∼圖片∼ ::

 






          
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 
2006 年 5 月 16 日  星期二 雨天
OL仲係咳咳地呀!!但耳仔好左D啦!!^.^OL 不安

今日一起身!!好精神!!
因為昨日好早訓!!
鬼咩昨日係咁咳!!早d訓好過啦~
咳到連咩都唔想食呀!!
好辛苦!!係晚上先咳得好勁!!
都唔知點解!!今日阿女麻沖左d
止咳的野比我飲~好似真係好d~
今日好彩冇遲到呀!!唉!!
d痰係喉嚨好辛苦!!咳又唔出!!
唉!!我今日話的隊個d人~
因為佢有d野做錯左!!點知佢串我話
我病就唔好返學!!激死呀!!佢咁講一講~
我又咳得勁左!!激死我啦!!>.<
今日上唔知做咩今日好比心機上堂!!
kaka!!可能係就來考試啦!!
今日班會有講座!!死啦!!講選科呀!!
唉!!真頭痛啦!!又排諗啦!!
我係諗住揀理科!!但唔知第七科唔知
揀咩好!!有冇人比d意見呀!!
唉呀!!好煩呀!!放學就去左見家長!!
阿sir話叫我係餘下的一個月~要好好
比心機!!其實係之前有d野發生呀!!
又唔想溫書!!現在唔會嫁啦!!現在的
成績好返好多啦!!我會努力讀書嫁啦!!
我都想考到一班好的班!!^.^!!
我現在會日日都溫書!!我唔可以再差嫁啦!!
kaka!!之後就同我姑媽一齊走啦!!
落雨呀!!一號風球呀!!唉!!都冇咩嫁啦!!
之後就食左小食就食藥啦!!
返到屋企就開始做功課同溫書!!
之後就洗白白啦!!唉!!又咳啦!!
d痰係喉嚨唔知點咁!!咳到我好辛苦!!
咩都唔想食!!而且咳左好耐都好似
咳唔出咁!!唉玩野呀!!>.<
我早d訓啦!!但我溫多陣書就訓啦!!
P.S但耳仔好返啦!!
^.^

 

刊登時間︰2006-05-16 09:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2006 年 5 月 15 日  星期一 晴天
咳死我啦!!>.<耳仔又唔舒服!!唔開心呀!! 鬱悶

今日一起身~耳仔又係一時好~
一時唔好!!真係煩呀!!唔知做咩~
這幾天咳多左好多呀!!咳到好辛苦呀~
>.<好似咳到想嘔咁~
有D就來咳左個肺出來~
>.<今日上普通話到我考試啦~都OK啦~
之後上MATHS個時發現原來中文有功課嫁~
因為我上個星期四冇返學~
所以我就唔知有
功課做啦~所以我今日好快咁做左~
交返比佢~我唔想今日返去先慢慢做~
上英文堂去左外籍MISS到上堂呀!!
之後上中文~死囉~DICT呀!!唔識呀!!
算啦~都係明天留堂再默過算啦!!
>.<今日放夏令呀!!2:30就放學啦!!
KAKA!!之後我就搵光光啦~想死~
等左佢成個鐘先走得!!
搞到我遲左一個鐘食藥呀!!
算啦!!之後返到屋企,突然電話響~
原來係我班主任~佢話三月個時成績
唔係好好!!話明天見家長!!
我又唔怕喎!!因為個時有D野發生左!!
而且兩個月之前的事~我現在的成績
唔差就OK啦!!所以我唔怕而且我好早
就同屋企人講過!!所以唔怕!!KAKA!!
之後就訓左陣啦!!太累啦!!都唔知做啦!!
晚上咳得好勁呀!!咳到連野都唔想食~
但又要食藥冇計啦~點都要食D野嫁啦!!
唔係食唔到藥!!好辛苦呀!!>.<
唉!!如果再唔好可能又要睇多次醫生呀!!
咳到太累啦!!溫多陣書就訓啦!!
咳死我啦!!>.<我的好朋友幫我禱告呀!!
耳仔又聽唔到添!!真係玩野呀!!
好唔開心呀!!好辛苦呀!!
>.<

 

刊登時間︰2006-05-15 09:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]