見無聊,開左個blog來玩下tim- -
就來考試啦,希望可以all pass啦
考完試之後就要跳舞啦,而+個死肥青成日中意玩針對,真係煩死人
搞到都冇咩mood跳,吾知下年跳吾跳好呢?
今日成日都落雨,shit...好凍~
不過歷史堂玩到好high ar,好耐都未試過啦,haha