今日夜晚本身去人地屋企到開個wii party
本身應該係一件好開心ga事來ga ma
點不知玩玩下一個搖控飛左落個電影到ar
個液晶就咁
爛左,咩都睇吾到ar
花左一片!!!!!!!!!!!
搞到成班人都要同我一齊夾錢整
真係好內疚lo
而且係我堂哥d fd ga屋企玩
我係自己屋企都吾會咁嫁!!
唉!真係好吾開心ar
好對吾住ar
我估吾到會搞成咁
點解個聖誕要搞d咁ga野出來
唉!!!!!
心惰超級差中....
如果e個世界上發生左ga野可以好似game咁重新來過就好啦
我真係好後悔ar/_\
真係好對吾住ar,向戈5個人講
特別係堂哥同主人ar><
sorry!!
我知道講左冇咩用
不過我真係好內疚ar><
對吾住!!
|