我最近吾知點解係咁病
前幾日係咁胃痛,之後又咳,而且冇咩胃口咁,食野想嘔想嘔咁
真係好辛苦ar!
快d放假比我休息下啦
我頂吾順啦
不過就算放假都吾係太好過咋
又要做porject啦!成幾份lo,真係做死人咩?!
而且仲要跳舞lo,跳成個星期ar,救命
聖誕吾似聖誕咁
放假吾似放假咁
煩死我啦!而且心情又吾係太過好
我發現人冇一個heavy body咩都係假嫁
仲要兩樣野同時咁凶襲過來
辛苦死人咩?!
希望每一個人都少d病啦!原來發自內心咁樣笑係一種幸福
吾知仲有幾多人可以擁有呢?