今日去左睇joey演唱會ar!!
好多人ar,爆曬,kaka...而且佢仲唱左好多舊歌ar
都係佢d舊歌好聽d,咁耐冇聽而+聽番真係覺得好感動ar
仲有令位坐,睇到joey個樣tim
thx我的bt fd^ ^
仲有2日就考試啦,大家都要比心機考好個試ar
我真係ok驚maths,一定要合格ar!!!搵左人幫我惡補,希望pass啦
等我lor個合格ga成績表來見我親愛ga父母同麗容ar!!!haha
希望佢身體快d好番,來教番我地啦,吾係我地就成盤散沙ga啦