今日跳舞,做帶頭ga都冇番?!(有冇搞錯ar )
個個心散到爆(包括我),好似岩岩開始跳舞咁- -
芳芳今日講ga每一句我都有記係心到
所以我想攞番當初岩岩跳e隻舞ga心
所以大家都要比d心機ar!!!!
吾好衰比合唱團ga人睇,佢地今日攞優異吾通我地要攞甲??
係時候收拾下心情,都係辛苦埋戈19日姐
男女團結d,而+搞內控都冇咩用
引用一個舊人講ga野"玩時玩要玩得專心,跳時都要跳得落力"
咁先係最高境界!!!
我真係吾想到戈日先係後悔,咁e一年日日浪費咁多時間一d回報都冇
希望聽日大家都有heart跳啦!!!
|