wai=慧 "Blog
Masterpieces
暱稱: wai=慧
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐冇打blog...
我好內疚ar
我ga身體進入左混亂期...
琴日係我生日ar!!!!!
去左鬼屋!!!
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 177
今日人氣: 27
累積人氣: 1736
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 3 日  星期日   晴天


琴日睇小豬演唱會!!! 滿足 分類: 未分類

琴日係小豬來澳門開演唱會ar!!!!

wa!!!令仔到冇朋友lo....

而且成場氣氛超high ar,又唱左超多首歌wo

佢叫全場起身,基本上全場都起曬身嫁!!

又跳又唱,佢仲唱左搞笑tim,聽到眼濕濕ar

而且佢仲抽左個女fans來唱"幾分"lor!!!!!!!

有得拖手,有得擁抱,仲有得鍚小豬塊面ar

好羨慕ar!!!!佢仲要紅到條女塊面好埋來唱歌.....

戈條女真係成晚都訓吾著啦...

我叫到把聲都沙啦琴日!!!而且仲有楊丞琳tim,值回票價啦!!!!

我琴日戈班搞左燒烤tim,d野好好食ar,都係多得yuki姐幫我地燒咋

仲落左海灘玩左陣水tim

不過玩左陣就要走去睇小豬,吾夠侯ar......

不過吾睇就仲後悔ar,haha

琴日真係超開心ar,好想小豬快d再來ar,佢唱live真係幾好聽

楊丞琳唱帶我走都好好聽ar,kaka!!!!

e兩張人地影ga,d衫好令ar,開場型仔到爆






訪客留言 (返回 Masterpieces 的日誌)


lainok 於 2009-05-13 06:55 PM 發表:
他帥呆了~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

是超帥!!!
小豬是我心目中最帥滴!!!^^
Posted at 2009-05-14 05:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bing_409 於 2009-05-11 06:56 PM 發表:
正啦你..
開心死你呀..
如果換轉戈個係你上台..
你成世都唔曬訓tim呀..哈.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,,我又吾會成世ga,咁樣好辛苦嫁!!!
我係覺得自己訓教都會發到戈晚ga夢姐
Posted at 2009-05-14 05:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Sandy626 於 2009-05-11 06:25 PM 發表:
喔o 好似好好睇o甘喎!!!!
c0mment~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係超好睇啦!!!
佢又咁令仔wo
不過你係bin個ar?..?
Posted at 2009-05-14 05:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaian1216 於 2009-05-08 09:26 PM 發表:
好彩有人被d相我姐=v=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都有嫁!!!
不過吾係自己影咋ma
Posted at 2009-05-14 05:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MISAKIMIN 於 2009-05-08 09:13 PM 發表:
靚仔;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係超靚仔,kaka
Posted at 2009-05-14 05:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ydniC625 於 2009-05-08 08:41 PM 發表:
我本身都想去,但係前面d飛好貴,後面哥d又睇唔清T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾緊要,仲有下次
佢一定會再來嫁!!!
Posted at 2009-05-14 05:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Me 於 2009-05-07 11:41 PM 發表:
^^ 果晚你1定好興奮!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係ar!!!
超high,小豬真係好令仔lo!!!
{//>w<//}
Posted at 2009-05-08 06:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Me 於 2009-05-07 11:40 PM 發表:
HELLO (= w =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

halo!!!
哈哈
Posted at 2009-05-08 06:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sichon 於 2009-05-03 09:32 PM 發表:
件衫好型=.="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係超型,haha!!!
Posted at 2009-05-08 06:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]