過多兩個星期又係時候要考試啦!!!
但係我覺得好似岩岩先派左成績咁
初中都已經開始考試lo~
我好快就要先高二啦,日子一日日咁過,真係暫下眼就到啦
希望我第3段可以all pass啦
第2段衰左科數,而+教緊向量真係超淆lo
下個星期d測驗排到落星期五- -
真係抖下ga機會都冇,我係時候要收拾好心情準備考試啦!!!!!!
最近成日都睇埋d舊卡通片,咩百變小櫻,美少女戰士咁,情深深雨濛濛我都有睇
不過都要暫時放低ar,等我考完試再睇啦,yoyo!!!
一齊升高二姐,haha....