wai=慧 "Blog
Masterpieces
暱稱: wai=慧
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐冇打blog...
我好內疚ar
我ga身體進入左混亂期...
琴日係我生日ar!!!!!
去左鬼屋!!!
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 177
今日人氣: 0
累積人氣: 1668
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 27 日  星期六   雨天


Michael jackson過左身ar 驚訝 分類: 未分類

琴日睇新聞,突然聽到句Michael jackson於昨日去世,終年50歲

wa!!!我呆左lo,好突然ar,佢本身仲話要復出開演唱會嫁><

我仲諗住.....買碟睇嫁ma

而+咩都冇得睇啦,佢跳舞真係好型嫁!!!

點解d咁有才華ga人都係早死嫁?!

佢ga舞步永遠都記係每一個人ga心目中嫁!!!!!

講番d開心野先!!!我得左啦,成績all pass,yoyo

多謝每一個鼓勵我ga人ar^ ^

我可以吾洗讀夏令tim,不過政府話個個都吾洗讀lo

姐係同我冇分別=  =不過吾緊要啦,希望h1n1快d走ar,佢搞到畢業禮都冇曬

真係替d畢業ga人慘ar....

最後等我話比大家知我ga總平均分啦

79.59 ar,哈哈!!!!係吾係好勁呢??

快d讚下我啦






訪客留言 (返回 Masterpieces 的日誌)


lam_ian 於 2009-07-20 12:09 AM 發表:
您肯打BLOG未呀'-V-
傻人=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

打啦打啦
快d來留個cm啦,xD
Posted at 2009-07-21 01:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



beeheobg9394 於 2009-07-13 03:57 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx...xD
Posted at 2009-07-21 01:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MISAKIMIN 於 2009-07-08 06:58 PM 發表:
好勁牙!!good!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HAHA,多謝ar
Posted at 2009-07-21 01:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



beeheobg9394 於 2009-07-08 02:42 PM 發表:
comment
勁...!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx,,xD
Posted at 2009-07-21 01:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lainok 於 2009-07-07 09:53 PM 發表:
yoyo,,,齊齊升班,..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

yo!!!!
超開心
Posted at 2009-07-21 01:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sichon 於 2009-07-02 12:54 AM 發表:
你好勁阿...........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁"夫牽"嫁!!!
Posted at 2009-07-21 01:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siucheng9294 於 2009-07-01 10:29 AM 發表:
唉-_- Mj 甘就走左;
好吾抵ah t3t' 我諗住等佢黎澳門戈陣
睇佢演唱會架麻; 而家..... 咩都無拉'

哈.. 你好叻ah; xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係lo係lo,
真係好突然ar!!!
多謝,哈
Posted at 2009-07-21 01:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaian1216 於 2009-06-30 02:09 PM 發表:
知你勁呀...hehe=v=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

yeah!!
知就好,哈哈
 
Posted at 2009-07-21 01:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cl1314 於 2009-06-30 12:04 PM 發表:
西利西利~!!

弓起哂你升''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝ar!!
下一年再一齊+油^ ^
Posted at 2009-07-21 01:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kuromicatcat 於 2009-06-30 11:41 AM 發表:
哇哇~你真係勁丫~好叻呀~拍拍~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝ar,我都覺得自己好勁,haha
Posted at 2009-07-21 01:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]