琴日係我親愛的老媽生日
我地去左間西餐廳到食扒,我請嫁,kaka
因為裝完修好烏遭,所以我同老媽就去左汁屋
之後我地就去食飯啦,咁就要打比老豆
佢超耐都未來wo,咪打比佢lo
點知我ar媽去toliet戈時
佢同我講我買左摘花,一陣就會送來
佢仲話佢同ar媽結婚咁多年來,第一次送咁大摘花,因為以前冇錢
哈哈,超令lo
玫瑰ar
超到我ar媽幾咁開心,好香嫁!!
最後加番句:老媽,生日快樂!