剛剛睇緊網球~~~
中國VS俄羅斯
都幾激呢!!!
係咁鵰時~~~
打左50幾分鐘先打完第1局~~
好耐........
睇黎都要打3粒鐘.......
中國加油!!!~~~
我小學既時候都學過網球,
不過係小型網球,
網球同小型網球的分別?
只係小型網球的球大些、軟些~~~
同埋個球場細D~~
我未轉學之前,(即小一、小二上學期)
真係學過小型網球,
因為個陣我呀哥一直都有打開,
仲成日去比賽,(一開始都win曬~~之後就輸比個種子.......)
我見到都勁想打,
之後我呀媽就同個負責老師講,
個老師同我地都幾熟,
因為我呀哥有D科目都係佢教既......
跟住我當然也開始學了,
我一開始就已經係校隊了,
注意~係 校隊 !!
還要係一開始就入了校隊~~
呵~~~~我也不知為什麼lo~~
因為學校係有分2班的,
一係興趣班,
一係校隊,
當然,是校隊厲害些~~(應該是吧!!!我呀哥都係校隊)
因為要代表學校參賽~
但係我係入校隊,
之前又冇受訓,甚至連打都未打過,
可能呢D就係所謂的靠關係吧.......(哈哈!!!好衰格~~)
今日去左學英文同學古箏,
英文D功課超多~~~
太屌了啦!!! (用普通話來說~~~)
痴嫁!!!下堂又話要小測,
比咩功課呀?!
哼!!!可惡!!!
昨晚(很晚很晚)coco打比我,
我又見佢上左msn,
真係好驚訝!!
佢唔係比佢老豆封殺咩?
點解上到網嫁?
條上網線唔係比佢老豆take away喇咩?
呵呵~~~真係天無絕人之路呀!!!
咁都比佢搵到D時間上網~~
哈!!!佢叫我down番D鬥牛sd比佢,
又話想睇換換愛(Why Why Love 簡稱:WWL)
我又要幫佢down.......
不過都無所謂啦~~大家係fd ma~~~
而且我一早都想down喇!!
之前我有好多套劇,
加埋成30幾G!!!
所以部機就好慢,
加上又咁剛好中毒,
so呀哥就洗機啦~~~
仲要係我不知情既情況下洗,
呢個都唔係最難接受既,
最難接受既係,
叫呀哥洗機既竟然係對電腦一竅不通既呀媽!!!
哈!!真係笑大人個口!!!
我呀媽連關機都唔識!!!
(係真既!!!不過最近呀爸教左佢,因為我成日唔關機,佢就叫我關機,我死都唔肯,就話:你咁鐘意自己關機,就自己關啦!!!! 哈哈!!!點知,佢搞左10分鐘都未關到機,我提示左個開始比佢,佢都唔識!!!有一次佢睇住我關機,我得登玩佢,超快咁按左 keyboard個個開始、U、U ,咁就「卟」一聲關左機!!!哈哈!!!~~~好抵死,以我咁敏捷既身手,佢就一定睇唔到啦!!!)
我一直都想down番~~
依+有機會啦!!~~~
好開心呀!!!!
以後又可以隨意咁睇啦!!!!
哈哈!!我係無敵的!!!
蕭邦--E大調練習 又名:離別曲
我覺得這首曲真是一首偉大的發明!!!
第一次接觸這首曲是在鬥牛要不要的第8集~~
真的很有憂傷的感覺~
這首曲是在若赫跟勝雪的最後約會中彈奏的,
當時他們正在開心地分享著晚餐,
勝雪在不知情的情況下很開心,
但我能感到若赫傷心無奈的心情......
暴風的前夕,天空總是特別晴朗~
當相聚的時候更甜蜜。只會顯得離別時更痛苦
我可以深深地領會到這句話,
要不,當勝雪知道時,也不會這樣難過.......
也許~離別曲.真的是屬於離別的吧!
儘管有一小段是活潑輕快的,
但在輕鬆的心情裡不免會透露些悲傷的神色.......
這一小段會不會是表示暴風的前夕?
分類: 未分類 |