MayBe_Tina : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:1350 
每當我以為只要伸手就可抓緊他 卻一次又一次的撲空......
賀軍翔 林宥嘉

這兩個在我的偶像排行榜裡佔據著重要的位置的人。

兩個人的相遇。是丘比特的錯配? 還是愛神的祝福?
我只知道第一次是偶然,
第二次是必然,
第三次是命中註定........
我 的 資 料

暱稱: ◆獨愛~宥嘉。翔琳 ○愛~敏●
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
放羊的星星
林宥嘉迷宮香港巡迴演...
對宥嘉的感覺~~~
twilight 好好睇!!!
好耐冇寫blog.......
日 誌 分 類
全部 (35)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 35
留言總數: 58
今日人氣: 1
累積人氣: 1350
RSS Feed
2008 年 8 月 16 日  星期六   晴天
中國加油!!! 熱情

剛剛睇緊網球~~~

中國VS俄羅斯

都幾激呢!!!

係咁鵰時~~~

打左50幾分鐘先打完第1局~~

好耐........

睇黎都要打3粒鐘.......

中國加油!!!~~~

 

我小學既時候都學過網球,

不過係小型網球,

網球同小型網球的分別?

只係小型網球的球大些、軟些~~~

同埋個球場細D~~

我未轉學之前,(即小一、小二上學期)

真係學過小型網球,

因為個陣我呀哥一直都有打開,

仲成日去比賽,(一開始都win曬~~之後就輸比個種子.......)

我見到都勁想打,

之後我呀媽就同個負責老師講,

個老師同我地都幾熟,

因為我呀哥有D科目都係佢教既......

跟住我當然也開始學了,

我一開始就已經係校隊了,

注意~係  校隊  !!

還要係一開始就入了校隊~~

呵~~~~我也不知為什麼lo~~

因為學校係有分2班的,

一係興趣班,

一係校隊,

當然,是校隊厲害些~~(應該是吧!!!我呀哥都係校隊)

因為要代表學校參賽~

但係我係入校隊,

之前又冇受訓,甚至連打都未打過,

可能呢D就係所謂的靠關係吧.......(哈哈!!!好衰格~~)

 

今日去左學英文同學古箏,

英文D功課超多~~~

太屌了啦!!! (用普通話來說~~~)

痴嫁!!!下堂又話要小測,

比咩功課呀?!

哼!!!可惡!!!

 

昨晚(很晚很晚)coco打比我,

我又見佢上左msn,

真係好驚訝!!

佢唔係比佢老豆封殺咩?

點解上到網嫁?

條上網線唔係比佢老豆take away喇咩?

呵呵~~~真係天無絕人之路呀!!!

咁都比佢搵到D時間上網~~

哈!!!佢叫我down番D鬥牛sd比佢,

又話想睇換換愛(Why Why Love  簡稱:WWL)

我又要幫佢down.......

不過都無所謂啦~~大家係fd ma~~~

而且我一早都想down喇!!

之前我有好多套劇,

加埋成30幾G!!!

所以部機就好慢,

加上又咁剛好中毒,

so呀哥就洗機啦~~~

仲要係我不知情既情況下洗,

呢個都唔係最難接受既,

最難接受既係,

叫呀哥洗機既竟然係對電腦一不通既呀媽!!!

哈!!真係笑大人個口!!!

我呀媽連關機都唔識!!!

(係真既!!!不過最近呀爸教左佢,因為我成日唔關機,佢就叫我關機,我死都唔肯,就話:你咁鐘意自己關機,就自己關啦!!!!  哈哈!!!點知,佢搞左10分鐘都未關到機,我提示左個開始比佢,佢都唔識!!!有一次佢睇住我關機,我得登玩佢,超快咁按左  keyboard個個開始、U、U ,咁就「卟」一聲關左機!!!哈哈!!!~~~好抵死,以我咁敏捷既身手,佢就一定睇唔到啦!!!)

我一直都想down番~~

依+有機會啦!!~~~

好開心呀!!!!

以後又可以隨意咁睇啦!!!!

哈哈!!我係無敵的!!!

 

蕭邦--E大調練習  又名:離別曲

我覺得這首曲真是一首偉大的發明!!!

第一次接觸這首曲是在鬥牛要不要的第8集~~

真的很有憂傷的感覺~

這首曲是在若赫跟勝雪的最後約會中彈奏的,

當時他們正在開心地分享著晚餐,

勝雪在不知情的情況下很開心,

但我能感到若赫傷心無奈的心情......

 

暴風的前夕,天空總是特別晴朗~

當相聚的時候更甜蜜。只會顯得離別時更痛苦

我可以深深地領會到這句話,

要不,當勝雪知道時,也不會這樣難過.......

也許~離別曲.真的是屬於離別的吧!

儘管有一小段是活潑輕快的,

但在輕鬆的心情裡不免會透露些悲傷的神色.......

這一小段會不會是表示暴風的前夕?

 

 

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 35 | »