昨天唔記得左寫blog,
就今日寫返啦......
昨天我同Tommy, cly, andy, 黃達聰去左書展,
超多人lo..... o曬嘴,
呀媽比左500蚊我,
但只係比用200蚊.......
我冇行好多地方,
只係行左明河社,
我諗左有耐,
終於決定買 射鵰英雄傳 ,
要成144蚊,
好貴!!!~~~
之後就冇買書啦~~~
跟住我地去左食KFC,
最後我同cly, 黃達聰去左Tommy家玩,
玩左陣,就走左,
因為我要學古箏.......
今日同左成班小學同學去左銅鑼灣CEO唱K,
好開心呢!!!
我點左好多about星光4少D歌,
好好聽,
特別係宥嘉既伯樂,
超好聽的!!!~~~~
好開心可以同咁多同學一超去唱K,
唔知幾時先再有機會聚在一起呢????
分類: 未分類 |