唉......今日同史紀彥傾左好耐電話,
我地想一起去睇星光同學會演唱會,
之前錯過左後援會個團訂~~
只好依家同人買了~~
剛好係後援有個人放2張$420既票,
諗住可以平D啦~~
哼!!!點知個個人好似係到坐地起價咁,
2張要$1300蚊!!!
痴線嫁!!!
我又係Yahoo拍賣搵到有張$290票,
佢以正價賣,
但如果買2張的話就$390
都挺平的,
但史紀彥得$100,
我只好叫呀媽幫佢出埋啦~~~
依家只係等史紀彥呀媽應承......
希望有得去啦!!!
有星光4少,鴨子,劉力揚,仲有一個香港歌手做神秘嘉賓,
哈!神秘嘉賓~~
是宥嘉第1張專輯的名呢!!!
不過我覺得佢張專輯有D騙人呢!!
我等佢一出我就買左啦~~~
要80幾蚊,
冇幾耐就出新版,
又要90幾蚊,
冇$啦!!!!
但佢加左D mv,
仲有佢演唱會既精華,
我冇睇到佢個演唱會,
所以超想睇呀!!!
唉......我應該點好呀???
敢不敢跟我來一場真心相對的愛情賽事,鬥牛要不要? 對我來說,原來愛情跟鬥牛的精神,是一樣的。 不論你的防守有多嚴密,只要我喜歡你,就一定會找出你的破綻。 突破你!抄截你!穿越你!因為喜歡你,所以得分……
分類: 未分類 |