好多日冇寫,
因為blog個system壞左,
上唔到.......
呢派我去左幾個地方,
去了動漫節呢!!!!
超開心的!!!~~
本來我咩都冇買,
1蚊都冇用到,
點知去到一個抽獎既stall,
見到大獎有隻好大隻好cute既八爪魚既公仔,
真係好可愛呀!!!!
我就忍唔住係咁抽,
抽左8次(要$80元,1次$10)都抽唔中,
我d fd(kitlaw,coco,黃曉瑋,蘇悅寧)都抽左好多次,
都冇人抽中lo~~~
有人第一次就抽中啦!!!
激死!!!~~~
之後差d抽到冇$食飯!!!!
食完飯,我地去左kitlaw's home游乾水,
唔玩$的,
coco冇去到,
佢老豆唔比!!~~~
可惜.........
前日我去左藍田比賽古箏,(青苗搞既比賽)
d人都係玩鋼琴,
得3個玩古箏!!!!
我5點去到,(我參加第3場,係5:00-7:30pm )
因為我係第6個,
所以早d去~~~
點知我去到,
竟然剛剛先開始第2場!!!!
第2場有成70幾個人!!!
哈!!!之後唔洗講,
當然係等到天分地暗了~~~
一直等.......等到7:00pm先到我,
而我只可表演1首!!!(本來報了2首~~)
我表演完,
就見到我地滬江既一位同學—何詠詩(5年級個個)
咁剛剛好呢!!!
佢係第41個(最尾個個~~)
我一直等~~~
等到第40個,
有個女仔上台彈 我的最愛 (方力申同走音王唱個首~~),
哇!!!簡直係一絕呀!!!
好似上到台先係第1次接觸首歌咁~~~
難聽到.......
最後我攞左個表演優異獎(有10個表演優異獎,1個大獎),
何詠詩都攞到,
走既時候已經係9:30pm了!!!
昨日我去左旋轉餐廳食自助餐,
都ok bo,
佢轉得好慢~~~
但都好似好d暈,
佢係62樓,
差唔多望到成個香港!!!
d野都ok好食,
我冇食炒飯or麵啦!!!!
我仲食左好多甜品呢!!!
好正哦!!!
食到飽到想嘔,
都係$110咋!!!(好似有9折,冇折應該係$120)
好抵!!!
今日好無奈咁係屋企,
一陣5:30要去炮台山地鐵站攞野比coco,
佢比佢老豆封殺,
冇得上網,
但係又迷上左鬥牛,(都話好睇嫁啦!!!)
我又sd唔到比佢,
只好約佢出黎攞lo~~~
真係好期待住5:30既來臨呀!!!
因為畢業之後都冇咩機會見嫁啦!!!
分類: 未分類 |