MayBe_Tina : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:1357 
每當我以為只要伸手就可抓緊他 卻一次又一次的撲空......
賀軍翔 林宥嘉

這兩個在我的偶像排行榜裡佔據著重要的位置的人。

兩個人的相遇。是丘比特的錯配? 還是愛神的祝福?
我只知道第一次是偶然,
第二次是必然,
第三次是命中註定........
我 的 資 料

暱稱: ◆獨愛~宥嘉。翔琳 ○愛~敏●
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
放羊的星星
林宥嘉迷宮香港巡迴演...
對宥嘉的感覺~~~
twilight 好好睇!!!
好耐冇寫blog.......
日 誌 分 類
全部 (35)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 35
留言總數: 58
今日人氣: 8
累積人氣: 1357
RSS Feed
2008 年 8 月 12 日  星期二   晴天
好多日的經歷~~~

好多日冇寫,

因為blog個system壞左,

上唔到.......

呢派我去左幾個地方,

去了動漫節呢!!!!

超開心的!!!~~

本來我咩都冇買,

1蚊都冇用到,

點知去到一個抽獎既stall,

見到大獎有隻好大隻好cute既八爪魚既公仔,

真係好可愛呀!!!!

我就忍唔住係咁抽,

抽左8次(要$80元,1次$10)都抽唔中,

我d fd(kitlaw,coco,黃曉瑋,蘇悅寧)都抽左好多次,

都冇人抽中lo~~~

有人第一次就抽中啦!!!

激死!!!~~~

之後差d抽到冇$食飯!!!!

食完飯,我地去左kitlaw's home游乾水,

唔玩$的,

coco冇去到,

佢老豆唔比!!~~~

可惜.........

 

前日我去左藍田比賽古箏,(青苗搞既比賽)

d人都係玩鋼琴,

得3個玩古箏!!!!

我5點去到,(我參加第3場,係5:00-7:30pm )

因為我係第6個,

所以早d去~~~

點知我去到,

竟然剛剛先開始第2場!!!!

第2場有成70幾個人!!!

哈!!!之後唔洗講,

當然係等到天分地暗了~~~

一直等.......等到7:00pm先到我,

而我只可表演1首!!!(本來報了2首~~)

我表演完,

就見到我地滬江既一位同學—何詠詩(5年級個個)

咁剛剛好呢!!!

佢係第41個(最尾個個~~)

我一直等~~~

等到第40個,

有個女仔上台彈  我的最愛 (方力申同走音王唱個首~~),

哇!!!簡直係一絕呀!!!

好似上到台先係第1次接觸首歌咁~~~

難聽到.......

最後我攞左個表演優異獎(有10個表演優異獎,1個大獎),

何詠詩都攞到,

走既時候已經係9:30pm了!!!

 

昨日我去左旋轉餐廳食自助餐,

都ok bo,

佢轉得好慢~~~

但都好似好d暈,

佢係62樓,

差唔多望到成個香港!!!

d野都ok好食,

我冇食炒飯or麵啦!!!!

我仲食左好多甜品呢!!!

好正哦!!!

食到飽到想嘔,

都係$110咋!!!(好似有9折,冇折應該係$120)

好抵!!!

 

今日好無奈咁係屋企,

一陣5:30要去炮台山地鐵站攞野比coco,

佢比佢老豆封殺,

冇得上網,

但係又迷上左鬥牛,(都話好睇嫁啦!!!)

我又sd唔到比佢,

只好約佢出黎攞lo~~~

 

真係好期待住5:30既來臨呀!!!

因為畢業之後都冇咩機會見嫁啦!!!

 

 

 

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 35 | »